hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > توزیع ۶۰ بسته معیشتی بین افراد آسیب دیده از کرونا توسط «کانون مومنان»

توزیع ۶۰ بسته معیشتی بین افراد آسیب دیده از کرونا توسط «کانون مومنان»

آقایی از توزیع ۶۰ بسته معیشتی بین افراد آسیب دیده از کرونا در گچساران و دهستان امامزاده جعفر(ع) در قالب «طرح ملی راهکار» توسط «کانون مومنان» و «موکب ابوالفضل العباس (ع)» خبر داد.

«علی محمد آقائی» امروز سه شنبه (۱۷ تیر) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در گچساران، گفت: در راستای لبیک به فرامین مقام رهبری در رزمایش «همدلی و کمک های مومنانه» در قالب «طرح ملی راهکار» ۶۰ بسته معیشتی توسط کانون مومنان تلخاب شیرین و موکب ابوالفضل العباس (ع) شهدای ایل قشقایی گچساران، بین نیازمندان و افراد آسیب دیده از کرونا در شهرستان گچساران و دهستان امامزاده جعفر (ع) توزیع شد.

مسئول کانون فرهنگی، هنری «مومنان» تلخاب شیرین، تصریح کرد: این بسته های غذایی شامل (برنج، روغن، ماکارونی، سویا، رب گوجه فرنگی، گلاب) و به ارزش هر بسته ۱ میلیون و ۷۰۰ هزار ریال بوده و بین کارگران و رانندگانی که بواسطه شیوع کرونا شغلشان را از دست داده اند، توزیع شده است.

وی با تاکید به فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک اظهار داشت: با افزایش بیماری کرونا و اعلام وضعیت قرمز در شهرستان گچساران، مردم باید از تجمع و برگزاری مراسم های عروسی و عزاداری فاصله گرفته و بدون ضرورت از منزل خارج نشوند.

آقائی افزود: کانون فرهنگی مومنان تعداد ۱۰۰۰ دستکش و ماسک بهداشتی جهت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا بین مردم توزیع کرده است؛ و امیدوارم همشهریان عزیز برای سلامتی خود و جامعه، استفاده از ماسک را فراموش نکنند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: خیرین در شرایط بحرانی شیوع کرونا با کمک های انسان دوستانه خود از نیازمندان و افراد آسیب پذیر جامعه حمایت و دستگیری کنند.

 

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد