hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > اجتماعی > انهدام یک شرکت هرمی با یک شگرد جدید

انهدام یک شرکت هرمی با یک شگرد جدید

علیرغم هشدار‌های مستمر پلیس و تلاش برای آشکارسازی ماهیت مجرمانه شرکت‌های هرمی، هنوز شاهد فریب جوانانی هستیم که دارایی خود را در این راه نابود می‌کنند.

سرکلانتر چهارم پلیس پیشگیری پایتخت از شناسایی محل فعالیت اعضای یک شرکت هرمی و دستگیری ۲۴ نفر از اعضای آن خبر داد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ امیر هوشنگ امیری در تشریح این خبر گفت: پیرو اخبار متعدد در خصوص تجمع و رفت و آمد مشکوک به یک ساختمان مسکونی، ماموران کلانتری ۱۳۶ فرجام پیگیری این موضوع را به عهده گرفتند.

وی افزود: ماموران با تحقیقات و استفاده از شیوه‌های نوین پلیسی متوجه فعالیت یک شرکت هرمی در آن ساختمان شده و با اخذ دستور قضائی، به آن واحد اعزام  و موفق به دستگیری ۲۴ نفر از اعضای این شرکت هرمی شدند.

سرکلانتر چهارم پلیس پیشگیری پایتخت ادامه داد: از افراد دستگیر شده تعداد زیادی جزوات و کتابچه‌های مربوط به فعالیت‌های شرکت‌های هرمی و همچنین تعداد ۲۸ دستگاه گوشی تلفن همراه و سه دستگاه لپ تاپ کشف شد.

امیری گفت: با بررسی‌های بیشتر، مدیر شرکت نیز شناسایی شده و ماموران با مراجعه به مخفیگاه وی، او را دستگیر و به کلانتری منتقل کرده‌اند. این متهم جهت تحقیقات بیشتر و کشف جرائم احتمالی به مقام قضایی تحویل داده شد.

وی در پایان با اشاره به اقدامات مقابله‌ای پلیس با شرکت‌های هرمی توصیه کرد: علیرغم هشدار‌های مستمر پلیس و تلاش برای آشکارسازی ماهیت مجرمانه شرکت‌های هرمی، هنوز شاهد فریب جوانانی هستیم که دارایی خود را در این راه نابود می‌کنند. فعالیت اینگونه شرکت‌ها به هیچ وجه قانونی نبوده و شهروندان مراقب این گونه فعالیت‌ها باشند تا در دام آن‌ها نیفتند.

منبع: fararu-788216

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد