hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > نقش شركت بهره برداری نفت و گاز گچساران در مهار آتش سوزی های خارج از شركت

نقش شركت بهره برداری نفت و گاز گچساران در مهار آتش سوزی های خارج از شركت

سرپرست روابط عمومی از مهار ۷۶ مورد آتش سوزی در مدت ۶۴۳۲ دقیقه توسط آتش نشانان جان بر کف شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران خبر داد.

 جعفری دیزگانی اظهار نمود در راستای حفاظت از محیط های پیرامون نفت و گاز ، هفتادو شش مورد عملیات مهار آتش با صرف شش هزارو چهار صدو سی و دو دقیقه زمان و تلاش دویست وسی و سه نفر از آتش نشانان پر تلاش و خستگی ناپذیر درخردادماه ۱۳۹۹  انجام گرفت.
وی افزود با توجه به بارش های سال گذشته و با فرارسیدن فصل گرما و خشک شدن علف ها و افزایش دما ، وزش بادهای گرم و برخی عوامل انسانی ، منابع طبیعی دچار آتش سوزی می گردد که در خردادماه سال جاری شهرستان گچساران از استان کهگیلویه و بویر احمد یکی از مناطقی بود که بیشترین میزان آتش سوزی را تجربه کرد.
سرپرست روابط عمومی با اشاره به تأکید مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران در جهت ارائه خدمات به پیرامون محیط های عملیاتی در چهار چوب مقررات جاری و در حیطه مسولیت های اجتماعی بیان نمود کارکنان این شرکت با توجه به رسالت اصلی در تولید و صیانت از تأسیسات در حوزه های مختلف در گستره چهار استان کهگیلویه و بویر احمد ، خوزستان ، فارس و بوشهر ، همواره در بحران و مشکلات در کنار مردم و مسولین ، پیشرو در امر خدمات رسانی به شهرها و روستاههای همجوار تاسیسات نفت و گاز در حوزه عملیاتی بوده وحضور پر رنگ دارد .
جعفری در پایان خاطر نشان کرد طبیعت و محیط زیست ، موهبتی خداوندی است که از مجموعه موجودات ، منابع ، عوامل و شرایط هماهنگی تشکیل و ادامه حیات به آن وابسته است و در حفظ و نگهداری از آن بایدکوشا باشیم و با رعایت توصیه های ایمنی در جامعه تلاش کنیم تا از حوادث احتمالی و به ویژه آتش سوزی تا حد ممکن جلوگیری شودو بتوانیم از منابع خدادادی در دسترس خود استفاده بهینه را ضمن حفظ حقوق نسلهای آینده به عمل آوریم.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد