hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > راه اندازی پویش مردمی تهیه جهیزیه برای نوعروسان/ حلقه وصل باشیم

راه اندازی پویش مردمی تهیه جهیزیه برای نوعروسان/ حلقه وصل باشیم

قائم مقام کمیته امداد استان سمنان گفت: به مناسبت سالروز به مناسبت سالروز ازدواج امام علی و حضرت فاطمه(س) پویش مردمی تهیه جهیزیه برای نوعروسان با همکاری ۷۰ مرکز نیکوکاری، اداره کل ورزش و جوانان و کمیته امداد راه اندازی می شود.

به گزارش پایگاه خبری کمیته امداد، محمد قوسی، قائم مقام کمیته امداد استان سمنان در دیدار معاون جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان گفت:۷۰ مرکز نیکوکاری فعال استان سمنان در تمام سال با جمع اوری کمک های نقدی و غیر نقدی جهیزیه ویژه نوعروسان و افراد نیازمند زپرا تهیه می کنند.

وی با اشاره به مناسبت سالروز ازدواج امام علی و حضرت فاطمه(س) و راه اندازی پویش مردمی تهیه جهیزیه برای نوعرسوان خاطرنشان کرد: مراکز نکیوکاری ظرفیت بالایی برای تهیه جهیزیه نو عروسان دارد.

محمد قوسی به راه اندازی کاروان جهیزیه در برخی از شهرهای استان در روز ازدواج امام علی و حضرت فاطمه(س) و ایجاد شو ر و هیجان در این روز خجسته خبر داد و گفت: گرامیداشت این روز مبارک تنها با حرکت این کاروان و با توجه به شیوع کرونا برگزاری می شود.

محممد قوسی از پیش بینی تهیه بیش از ۳۰  سری جهیزیه توسط مراکز نکیوکاری و  کمیته امداد اشاره کرد و گفت: در سال گذشته بیش از ۶۰۰ سری جهیزیه به نوعروسان، هدیه ازدواج به پسران در شرف ازدواج و به ازدواج مجدد پرداخت شده است.

شایان ذکر است در این جلسه، درباره چگونگی راه اندازی این پویش و همکار یهای مشترک تبادل نظر شد.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد