hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > شرکت‌های سرمایه‌گذاری در بخش شهری استان سمنان راه اندازی شود

شرکت‌های سرمایه‌گذاری در بخش شهری استان سمنان راه اندازی شود

آشناگر ،استاندار سمنان گفت: شرکت‌های سرمایه‌گذاری در بخش شهری استان سمنان با هدف افزایش درآمد شهرداری‌ها و رونق اقتصادی راه‌اندازی شود.
به گزارش روابط عمومی، تشریفات و امور بین الملل استانداری سمنان، علیرضا آشناگر روز چهارشنبه در دیدار با جمالی نژاد، معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور و رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور افزود: منبع درآمد شهرداری های استان محدود است و باید طرح اقتصادی نوین برای اجرای طرح های عمرانی ملاک کار قرار گیرد.
وی خاطر نشان کرد: استانداری سمنان با تمام توان در کنار شهرداری و دهیاری های استان است و با اجرای طرح های اقتصادی می توان برای توسعه استان‌ گام برداشت.
استاندار سمنان اضافه کرد: شرکت اتوبوس سازی با کیفیتی در استان سمنان وجود دارد و شهرداری های سراسر کشور می توانند از این ظرفیت مهم برای خرید خودروهای سواری سنگین اقدام کنند.
وی ادامه داد: ۵۵ درصد از ماشین‌آلات ساخت اتوبوس در شرکت عقاب افشان در داخل کشور تولید می‌شود و از این ظرفیت ملی باید تمام بهره را برد.
به گزارش روابط عمومی، تشریفات و امور بین الملل استانداری سمنان، دکتر مهدی جمالی نژاد، معاون وزیر کشور به منظور حضور همایش شهرداران و دهیاران استان سمنان و افتتاح پروژه های شهری و روستایی با هزینه‌ای بالغ بر ۴۰۰ میلیارد ریال و بازدید از بزرگترین کارخانه اتوبوس سازی ایران
(شرکت عقاب افشان ) در قالب سفر ۲ روزه به استان سمنان سفر کرده است.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد