hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > اجتماعی > دلیل عجیب قتل خونین در پارک قیطریه

دلیل عجیب قتل خونین در پارک قیطریه

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری یک قاتل خبر داد و گفت: این متهم چندی پیش در پارک قیطریه مرتکب قتل شده بود.

سردار علی ولیپور گودرزی رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ اظهار کرد: چندی قبل، گزارش یک درگیری مرگبار در حوالی پارک قیطریه به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام شد، با دریافت این خبر، تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ به محل حادثه اعزام شده تحقیقات اولیه را آغاز کرد.

به گزارش رکنا، وی افزود: تیم جنایی در محل با جسد مرد جوانی روبه‌رو شد که بر اثر ضربات چاقو به قتل رسیده بود، بررسی‌های اولیه نشان داد که مقتول در یک درگیری خیابانی با چند پیک‌موتوری که در رستوران‌های اطراف کار می‌کردند، به قتل رسیده است.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت گفت: تحقیقات اولیه حاکی از آن بود که این جوان در پارک قیطریه حضور داشت و به دلیل چشم در چشم شدن و فحاشی با چند پیک‌موتوری درگیر شده و در جریان این نزاع جان خود را از دست داده است، عاملان جنایت قبل از رسیدن پلیس از محل متواری شده بودند.

وی افزود: کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ، در نخستین گام با اقدامات پلیسی و اطلاعاتی، هویت متهمان را شناسایی کردند و دریافتند که آنها قصد دارند به‌صورت قاچاق از کشور خارج شوند.

سردار ولیپور گودرزی تصریح کرد: در مرحله بعد، تیم جنایی با بهره‌گیری از شیوه‌های علمی و نوین کشف جرم، مخفیگاه دو نفر از متهمان را در سبزوار شناسایی کرد که همین سرنخ کافی بود تا این افراد در یک قدمی بازداشت قرار گیرند.

این مقام ارشد انتظامی عنوان کرد: کارآگاهان پس از دریافت این اطلاعات، بی‌درنگ به مخفیگاه مورد نظر در سبزوار رفتند و پس از تعقیب و مراقبت‌های نامحسوس، متهمان را طی یک عملیات ضربتی دستگیر کردند.

سردار گودرزی گفت: متهمان پس از انتقال به اداره دهم پلیس آگاهی صراحتاً به جرم قتل مرد جوان در شمال تهران اعتراف کردند.

وی خاطرنشان کرد: پس از این اعترافات، کارآگاهان مأموریت یافتند با اقدامات اطلاعاتی، هویت دیگر متهمان را شناسایی و آنها را در کوتاه‌ترین زمان ممکن دستگیر کنند.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت گفت: متهمان برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفتند و تحقیقات همچنان ادامه دارد.

منبع: fararu-784462

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد