hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > اجتماعی > اخطار سازمان هواپیمایی کشور درباره سوء‌استفاده از شرایط غیرمترقبه

اخطار سازمان هواپیمایی کشور درباره سوء‌استفاده از شرایط غیرمترقبه

سازمان هواپیمایی کشوری در اطلاعیه‌ای به شرکت‌های هواپیمایی داخلی و خارجی و عوامل فروش بلیت آنها اخطار داد، هرگونه اقدام سودجویانه رصد خواهد شد.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری از اخطار این سازمان به شرکت‌های هواپیمایی و عوامل فروش بلیت آنها در خصوص سوء استفاده از شرایط غیرمترقبه خبر داد.

به گزارش اقتصادنیوز، جعفریازرلو اظهارداشت: در خصوص شرایط رسیدگی به امور مسافران در شرایط غیرمترقبه، سازمان هواپیمایی کشوری در اطلاعیه‌ای به شرکت‌های هواپیمایی داخلی و خارجی و عوامل فروش بلیت آنها اخطار داد، هرگونه اقدام سودجویانه مانند افزایش ناگهانی بهای بلیت، عدم تخصیص جا به مسافران دارای بلیت پرواز ابطال شده و فروش ظرفیت موجود در پرواز‌ها به مسافران جدید با مبالغ گرانتر و سایر اقداماتی که نشانگر سوء استفاده از شرایط حاضر به ضرر مسافر و به سود شرکت باشد به دقت رصد خواهد شد.

وی افزود: همچنین به هنگام دریافت شکایت از مسافر ضمن تشکیل پرونده موضوع مورد بررسی کارشناسی قرار خواهد گرفت و پس از احراز تخلف ضمن برخورد قانونی در حیطه اختیارات سازمان، کلیه پرونده و مستندات مربوطه با تعیین وصف مجرمانه آن به دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه ۳۰ (ویژه فرودگاه‌های تهران) ارجاع خواهد شد.

منبع: fararu-783702

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد