hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > شناسنامه هویتی شهرستان نیشابور کلید خورد

در جلسه شورای فرهنگ شهرستان :

شناسنامه هویتی شهرستان نیشابور کلید خورد

جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان نیشابور با حضور علیرضا سفیدیان سرپرست دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی استان و سنگ سفیدی مدیر مرکز مطالعات فرهنگی به منظور تبيين و تکمیل شناسنامه هویتی در شهرستان نیشابور برگزار گردید..

مشهد پایگاه خبری رویداد ایران-سرپرست دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی استان ضمن ارائه گزارشی از روند تدوین شناسنامه با اشاره به سخنان ارزشمند رهبر معظم انقلاب در نشست اعضای کنگره شهدای نیشابور و سبزوار که فرمودند: یکی از وظایف بزرگ ما اینست که شناسنامه های شهرمان را به جوانان بشناسانیم در عمل به منویات معظم له طرح تهیه و تدوین شناسنامه هویتی شهرستان به منظور هویت شناسی و آشنایی با ظرفیت های شهرستان های استان در مرکز مطالعات فرهنگی دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی استان تهیه ومورد بررسی وارزیابی قرار گرفت.

این طرح پس از ماه‌ها جلسات کارشناسی در یکصد و چهل و پنجمین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان به تصویب نهایی رسید، که برای اجرای طرح اولین بار در کشور و اولین شهرستان در استان، نیشابور  به عنوان شهر سلسله الذهب با پیشینه تاریخی وقطب فرهنگ انتخاب گردید .

در ادامه  سنگ سفیدی مدیر مرکز مطالعات فرهنگی به تبیین شناسنامه شهرستان پرداخت، وبا اشاره به اینکه براساس رهنمود مقام معظم رهبری مخاطب این شناسنامه جوانان و نوجوانان می باشند، مراحل تکمیل شناسنامه در بازه زمانی دو ماهه  توسط افراد صاحب نظر و با اولویت جوانان انجام خواهد شد.

در پایان حجت‌الاسلام یعقوبی امام جمعه شهرستان نیشابور و ریاست شورا با تاکید بر اهمیت شناسنامه شهرستان از تمامی اعضای شورا خواست نسبت به تکمیل شناسنامه و شناساندن آن در جامعه تلاش نمایند.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد