hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > چندرسانه ای > ویدئو > (ویدئو) اسطوره موسیقی راک زنی را از خودکشی منصرف کرد

(ویدئو) اسطوره موسیقی راک زنی را از خودکشی منصرف کرد

بون جووی، اسطوره موسیقی راک، سه‌شنبه شب در نشویل آمریکا زنی را که قصد داشت از پل جان سیگنتالر بپرد، از خودکشی منصرف کرد.

 

تصاویر دوربین مداربسته نشان می‌دهد که جان بون جووی، اسطوره موسیقی راک آمریکا، روز سه‌شنبه، ۲۰ شهریور، زنی را متقاعد کرد که از پریدن از پلی در نشویل واقع در ایالت تنسی آمریکا خودداری کند.

به گزارش فرارو، پلیس نشوویل ویدئویی منتشر کرده که نشان می‌دهد بون جووی ۶۲ ساله به زنی که روی لبه پل جان سیگنتالر ایستاده و به نرده‌ها چسبیده بود نزدیک شد و پس از گفتگو با او، با کمک یک رهگذر دیگر، او را به سمت امنی هدایت کرد.

رسانه‌های محلی گزارش دادند که این خواننده مشهور، که با آهنگ‌هایی مانند «I"ll Be There for You» و «Livin" on a Prayer» شناخته می‌شود، برای فیلمبرداری یک موزیک ویدئو روی پل بود که متوجه وضعیت بحرانی زن شد.

بون جووی که بنیاد خیریه «جی‌بی‌جی سول فاندیشن» را برای کمک به افراد نیازمند تأسیس کرده، آموزش‌های گسترده‌ای در زمینه صحبت با افراد در بحران دیده است.

جان دریک، رئیس پلیس متروپلیتن نشویل، در بیانیه‌ای در شبکه‌های اجتماعی گفت: «ما همه باید به یکدیگر کمک کنیم تا ایمنی را حفظ کنیم.»

منبع: fararu-774442

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد