hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > چندرسانه ای > ویدئو > (ویدئو) ببینید شیرهای ماده چگونه زرافه خسته را زمین زدند

(ویدئو) ببینید شیرهای ماده چگونه زرافه خسته را زمین زدند

زرافه به وضوح تا سرحد خستگی تعقیب شده بود، زیرا تنها چند سانتی‌متر با نزدیکترین شیر‌ها فاصله داشت. شیر‌های ماده که تمام تعقیب و گریز را انجام داده بودند نیز خسته بودند و چون می‌دانستند زرافه جایی نخواهد رفت تصمیم گرفتند درست در کنار آن استراحت کنند اما این صلح زیاد دوام نیاورد.

 

فرارو- کریس گونسالوز از علاقه‌مندان به سفر است، اما هیچ یک از سفرهایش نتوانست او را برای دیدن سافاری که در سفر اخیرش به پارک ملی چوبه فیلمبرداری کرده بود، شگفت‌زده کند.

به گزارش فرارو، پارک ملی چوبه به خاطر مشاهده شیرهایش مشهور است، و کریس به طور اتفاقی از منطقه‌ای بازدید می‌کرد که به او گفته شده بود شیر‌ها به صورت گروهی شکار‌های بزرگ را هدف قرار می‌دهند!

برخی از اعضای گروه شیر‌ها در اوایل روز در جاده دیده شده بودند، بنابراین محیط بان تصمیم گرفت به آن سمت برود. هیچ کس متوجه نشد که آن‌ها به سمت چه چیزی می‌روند.

جستجوی شیر‌ها همیشه هیجان انگیز است و یافتن آن‌ها طولی نکشید. چیزی که هیچ کس انتظار دیدن آن را نداشت. همه چیز در مورد مشاهده می‌توانست معمولی باشد، اما چیزی که معمولی نبود این بود که یک زرافه درست وسط تعداد زیادی شیر ایستاده بود!

زرافه به وضوح تا سرحد خستگی تعقیب شده بود، زیرا تنها چند سانتی‌متر با نزدیکترین شیر‌ها فاصله داشت. شیر‌های ماده که تمام تعقیب و گریز را انجام داده بودند نیز خسته بودند و چون می‌دانستند زرافه جایی نخواهد رفت تصمیم گرفتند درست در کنار آن استراحت کنند.

صلح زیاد دوام نیاورد و به محض اینکه شیر‌ها نفس خود تازه کردند دوباره وارد عمل شدند. یکی از شیر‌ها پشت زرافه پنهان شد به بالا پرید و روی زرافه قرار گرفت. زرافه با آخرین ذره انرژی خود، شیر را پرت کرد.

شیر‌ها هماهنگ هستند و به محض اینکه یکی از آن‌ها پرت شد، بقیه دقیقاً روی دم زرافه قرار گرفتند. قبل از اینکه زرافه حتی بتواند چند متر بدود، شیر دیگری به پشت او پرید و این بار به سمت گردن رفت! شیر به اندازه کافی محکم نگرفت و با تکان دادن گردنش، زرافه آن را پایین انداخت.

زرافه در این مرحله ناامید بود. سعی کرد با لگد مهاجمان را دور کند، اما پاهایش می‌لرزید. همان شیری که گردنش را هدف گرفته بود، توانست دوباره از زرافه بالا برود و این بار جای مناسبی پیدا کرد. پا‌های زرافه در حال فرو ریختن بود و نمی‌توانست جلوی سقوطش را بگیرد. در نهایت شیر به زمین افتاد و شیر‌ها برای اتمام کار وقت تلف نکردند.

منبع: fararu-773795

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد