hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > فارس > هشدار دستگاه قضا به متولیان آب فارس

هشدار دستگاه قضا به متولیان آب فارس

بازرس کل فارس طی نامه‌ای به متولیان آب این استان در خصوص رسیدگی به وضعیت نصب انشعاب خط جدید آبرسانی به شهرک صنعتی بزرگ شیراز، هشدارها و نکات‌هایی را مطرح کرد.

کاظم اکرمی طی هشداری که خطاب به مدیران عامل عامل آبفا و آب منطقه ای این استان صادر شده بر لزوم رسیدگی به وضعیت نصب انشعاب خط جدید آبرسانی به شهرک صنعتی بزرگ شیراز موضوعاتی را متذکر شده است.

به نقل از روابط عمومی بازرسی کل فارس، در بخشی از نامه اکرمی آمده است: باعنایت به بازدید انجام شده از شرکت‌های صنعتی و خدماتی موجود در شهرک صنعتی بزرگ شیراز و برگزاری جلسه با مدیران آنها مشخص شد هزینه اشتراک بیش از ۵۰میلیارد تومانی پرداخت شده و تاکنون نسبت به نصب و راه اندازی خط جدید آبرسانی اقدام نشده است.

در ادامه این نامه ذکر شده است: تداوم این امر علاوه بر گله مندی صنعتگران و تولید کنندگان موجب کاهش ساعت کاری بخش های مختلف  و حجم تولید مورد انتظار خواهد شد.

بازرس کل فارس در بخش دیگری از نامه خود به استناد بند ج ماده 11قانون تشکیل سازمان بازرسی کل کشور، یادآور شده است: ضرورت دارد برای پیشگیری از وقوع سوءجریان احتمالی ترک وظایف قانونی مدیران و پیامدهای اقتصادی و اجتماعی آن موضوع بررسی، تصمیم مقتضی اتخاذ و نتیجه اصلاح امور را به همراه مستندات مرتبط به این مرجع ارسال شود.

بر  پایه این گزارش، بازرسی استان فارس پیرو نامه هشداری مذکور در نامه‌ای دیگر به مدیرعامل شرکت آبفا به خریداری کنتور هوشمند آب توسط شرکت شهرک‌های صنعتی برای نصب انشعاب خط جدید آبرسانی به شهرک صنعتی بزرگ شیراز اشاره کرده است.

در این نامه نیز  به گله مندی صنعتگران و تولید کنندگان و زیان بخش بزرگی از چرخه تولید این شهرک اشاره و بر لزوم تقسیط هزینه انشعاب باقیمانده پس از اتصال و انجام مسائل فنی آبرسانی و نصب انشعاب تاکید کرده است.

به گزارش رویدادایران؛ قطع روزانه و مکرر آب یکی از مشکلات جدی مطرح شده از سوی صنعتگران مستقر در شهرک صنعتی بزرگ شیراز و مدیران این شهرک بوده که بارها از طریق رسانه‌ها گزارش شده است.

انتهای پیام

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد