hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > تریلر Transformers: Galactic Trials شخصیت‌های قابل بازی را نشان می‌دهد

تریلر Transformers: Galactic Trials شخصیت‌های قابل بازی را نشان می‌دهد

جدیدترین ویدیوی Transformers: Galactic Trials به شخصیت‌های قابل بازی اختصاص دارد و ویژگی‌های آن‌ها را به طرفداران نشان می‌دهد.

استودیوی اوت‌رایت گیمز در یک تریلر جدید، تمام شخصیت‌های قابل بازی Transformers: Galactic Trials را به نمایش گذاشت. این بازی که با الهام از اتوبات‌ها و دسپتیکان‌های محبوب طرفداران ساخته شده است، به بازیکنان اجازه می‌دهد تا ربات‌های مورد علاقه خود را در لباس مبدل کنترل کنند. در تریلر جدید Transformers: Galactic Trials، یازده شخصیت قابل بازی نشان داده شده است. اوپتیموس پرایم، بامبلی‌بی، الیتا، ویلجک و آرسی، تیم اتوبات‌ها را تشکیل می‌دهند. تیم دسپتیکان‌ها نیز شامل مگاترون، شاک‌ویو، فلیم‌وار، ساندویو و نمسیس پرایم می‌شود.

بازیکنان در قالب اوپتیموس پرایم، بامبلی‌بی و مگاترون شروع به تجربه بازی خواهند کرد و با پیشروی و پیشرفت در بازی شخصیت‌های دیگر باز می‌شوند. هر ربات به دو مهارت منحصربه‌فرد و هشت سلاح مختلف برای انتخاب مجهز است. تریلر زیر پرتاب تبر اوپتیموس پرایم، نیش پلاسمایی بامبل‌بی، باران موشکی الیتا و بمب مخرب ویلجک را به نمایش می‌گذارد. Transformers: Galactic Trials یک بازی ریسینگ است که در آن اتوبات‌ها و دسپتیکان‌ها وظیفه بازپس‌گیری Prime Relicها را از نمسیس پرایم بر عهده دارند.

استفانی مالام مدیرعامل اوت‌رایت گیمز، همراه‌با انتشار تریلر فوق گفت: «نمی‌توانیم منتظر بمانیم تا شما به تجربه مبارزات پر زد و‌ خورد و مسابقات اکشن Transformers: Galactic Trials بپردازید. کار کردن با هاسبرو در یک بازی ریسینگ تجربه فوق‌العاده‌ای بوده است و امیدواریم طرفداران ترنسفورمرز در تمامی سنین از این بازی منحصر‌به‌فرد لذت ببرند.» بازی در تاریخ ۱۱ اکتبر ۲۰۲۴ (۲۰ مهر ۱۴۰۳) برای ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۵، نینتندو سوییچ و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد.

لطفا برای دریافت اطلاعات بیشتر در آینده با زومجی همراه باشید.

منبع: zoomg-371258

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد