hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > تریلر تازه Towerborne به توضیح سازندگان درباره گیم‌پلی کوآپ اختصاص دارد

تریلر تازه Towerborne به توضیح سازندگان درباره گیم‌پلی کوآپ اختصاص دارد

جدیدترین تریلر Towerborne شامل توضیحات سازندگان درباره نحوه پیشرفت در بخش کوآپ بازی است.

با نزدیک شدن به زمان انتشار ارلی اکسس بازی Towerborne، استودیو Stoic و مایکروسافت که به‌ترتیب توسعه و انتشار بازی را برعهده دارند، شروع به ارائه اطلاعات تازه‌ با هواداران کرده‌اند. تیم توسعه هفته گذشته ویدیویی از بازی Towerborne پخش کرد و در جریان آن درباره جزئیات دسترسی زودهنگام و برنامه‌های پس از آن توضیحاتی ارائه داد. حال استودیو Stoic در قسمت دوم سری ویدیویی خود درباره مکانیسم‌های گیم‌پلی به‌خصوص نحوه پیشرفت در تجربه کوآپ بازی به بیان مطالب تازه پرداخته است.

بازی Towerborne در اصل به‌عنوان یک تجربه کوآپ ساخته می‌شود؛ بنابراین بازیکن‌ها می‌توانند بسته به تعداد همراهانی که در مبارزات دارند، انتظار چالش‌های متفاوتی را داشته باشند. بااینکه امکان تجربه بازی به‌صورت تک‌نفره کاملا آزاد است، اضافه شدن همراهان می‌تواند جنبه‌های مختلف گیم‌پلی را تحت تاثیر قرار دهد.

مبارزه با دشمنان در بازی Towerborne

سازنده در ادامه جزئیاتی از سیستم پیشرفت Towerborne ارائه کرد که ظاهراً تمرکز زیادی روی تنوع بیلدها دارد. انواع مختلف غنایم و پاداش‌ها به بازیکن‌ امکان می‌دهند که قهرمان‌های خود را به‌شیوه‌های منحصربه‌فردی شخصی‌سازی کند تا ازاین‌طریق شاهد تنوع زیادی در بیلدها و سبک بازی باشیم. در ادامه ویدیو می‌توانیم جزئیاتی از رویکرد تیم سازنده در طراحی مبارزات بازی و شیوه تغییر آن‌ها پس از عرضه کسب کنیم.

بازی Towerborne در تاریخ ۲۰ شهریور ۱۴۰۳ (۱۰ سپتامبر ۲۰۲۴) به‌صورت دسترسی زودهنگام برای کامپیوتر عرضه می‌شود. همچنین نسخه ارلی اکسس بازی در اوایل سال ۲۰۲۵ برای کنسول‌های ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس در دسترس قرار می‌گیرد. درنهایت ماه‌های پایانی سال ۲۰۲۵ زمان انتشار کامل بازی به‌عنوان اثری رایگان روی تمام پلتفرم‌ها خواهد بود.

مشاهده ویدیو از یوتیوب

منبع: zoomg-371223

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد