hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > کالکشن لگو هری پاتر برای کنسول‌های نسل نهمی عرضه می‌شود

کالکشن لگو هری پاتر برای کنسول‌های نسل نهمی عرضه می‌شود

عرضه کالکشن لگو هری پاتر برای پلس استیشن ۵ و ایکس باکس سری ایکس و اس تایید و اعلام شده است.

مجموعه بازی‌های لگو هری پاتر که اولین‌بار برای پلی استیشن ۳ عرضه شدند و بعدا برای پلی استیشن ۴ نیز پورت شدند، قرار است در تاریخ ۱۷ مهر ماه به‌صورت دیجیتالی روی پلی استیشن ۵ و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس نیز عرضه شوند. این کالکشن شامل بازی‌های هری پاتر: سال‌های اول تا چهارم، هری پاتر: سال‌های پنجم تا هشتم و دو بسته الحاقی که برای بازی دوم عرضه شده بود، می‌شود.

این مجموعه ریمستر شده توسط استودیو دابل ایلون توسعه یافته است و هر دو بخش گرافیکی و گیم‌پلی آن‌ها به‌نحوی ارتقا داده شده است تا از قابلیت‌هایی مانند اجرا با ۶۰ فریم بر ثانیه، رزولوشن 4K واقعی، بازخورد لمسی و نقشه‌های رزولوشن بالا پشتیبانی کند. در توضیحات این کالکشن آمده است: «[این کالکشن] توسط استودیو TT Games توسعه یافته و توسط بخش بازی استودیو برادران وارنر منتشر شده است. کالکشن لگو هری پاتر بازیکنان را به یک سفر لذت‌بخش و جادویی در ماجراهای هشت فیلم هری پاتر می‌برد. بازیکنان پازل‌ها را حل می‌کنند، وردها را یاد می‌گیرند، معجون‌ها را می‌سازند و در نبرد بزرگ بین خیر و شر، در مقابل لرد ولدمورت قرار می‌گیرند.»

گیم پلی بازی لگو هری پاتر و مبارزه هری و ولدمورت

بازیکنانی که در حال حاضر نسخه پلی استیشن ۴ یا ایکس باکس وان این مجموعه را دارند، می‌توانند با یک تخفیف ویژه نسخه پلی استیشن ۵ یا ایکس باکس سری ایکس | اس را خریداری کنند. این مجموعه برای پلی استیشن ۵، پلی استیشن ۴، ایکس باکس سری ایکس | اس، ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ و کامپیوتر (ازطریق فروشگاه استیم و اپیک گیمز) منتشر می‌شود. کاربران سرویس پلی استیشن پلاس نیز پس از عرضه بازی آن را ازطریق بازی‌های منتخب ماهانه این سرویس دریافت می‌کنند.

منبع: zoomg-371141

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد