hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > اولین تصاویر فیلم Jurassic World 4 با بازی اسکارلت جوهانسون منتشر شد

اولین تصاویر فیلم Jurassic World 4 با بازی اسکارلت جوهانسون منتشر شد

یونیورسال پیکچرز با انتشار اولین تصاویر رسمی، نام فیلم Jurassic World 4 با بازی اسکارلت جوهانسون را تایید و اعلام کرد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اطلاعات تازه‌ای از فیلم Jurassic World 4 منتشر شده است. یونیورسال پیکچرز رسما اعلام کرد که Jurassic World Rebirth نام قسمت جدید فیلم دنیای ژوراسیک خواهد بود که اتفاقات آن ۵ سال پس از حوادث فیلم Jurassic World Dominion جریان دارد. همچنین اولین تصاویر رسمی فیلم دنیای ژوراسیک تولد دوباره منتشر شده است که در یک تصویر می‌توان اسکارلت جوهانسون در نقش زورا و جاناتان بیلی در نقش دکتر هنری لومیس و در تصویر دیگر ماهرشالا علی در نقش دانکن کینکید را مشاهده کرد:

اسکارلت جوهانسون و جاناتان بیلی در فیلم Jurassic World Rebirth

ماهرشالا علی در فیلم Jurassic World Rebirth

طبق خلاصه داستان منتشر شده از فیلم Jurassic World Rebirth، پنج سال پس از حوادث فیلم Jurassic World Dominion، اکولوژی سیاره تا حد زیادی نشان می‌دهد که برای دایناسورها مناسب نیست. از مناطق باقی‌مانده مناسب در محیط‌های استوایی منزوی با آب‌وهوای که زمانی دایناسورها در آن رشد و زندگی می‌کردند وجود دارند. سه موجود عظیم الجثه در منطقه بیوسفر استوایی کلید دارویی را در اختیار دارند که فواید معجزه آسایی برای بشر به ارمغان می آورد.

زمانی‌که عملیات زورا با یک خانواده غیر نظامی تلاقی می‌کند و قایق‌های آن‌ها توسط دایناسورهای آبزی غارتگر واژگون می‌شود، همه آن‌ها در یک جزیره سرگردان می‌شوند که در آنجا چیزی شوم و تکان‌دهنده کشف می‌کنند که دهه‌ها از دنیا پنهان شده است. در ادامه می‌توانید تیزر رونمایی از لوگو فیلم Jurassic World Rebirth را تماشا کنید:

گرث ادواردز، کارگردان آثاری چون فیلم Monsters، فیلم Godzilla، فیلم Rogue One: A Star Wars Story و فیلم The Creator وظیفه کارگردانی فیلم Jurassic World Rebirth را بر عهده دارد. دیوید کپ وظیفه نوشتن فیلمنامه قسمت جدید فیلم Jurassic World را بر عهده دارد. کپ پیش از این سابقه نوشتن فیلمنامه فیلم Jurassic Park و فیلم Jurassic Park: The Lost World را که هر دو توسط استیون اسپیلبرگ کارگردانی شده‌اند، در کارنامه خود داشته است.

همچنین اسپیلبرگ که دو قسمت اول فیلم پارک ژوراسیک را کارگردانی کرده بود، ازطریق Amblin Entertainment به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی در فیلم جدید دنیای ژوراسیک حضور دارد. اسکارلت جوهانسون، جاناتان بیلی، ماهرشالا علی، روپرت فرند، مانوئل گارسیا-رولفو، لونا بلیز و دیوید ایانکو از جمله بازیگرانی هستند که قرار است در فیلم Jurassic World Rebirth به ایفای نقش بپردازند.

فیلم Jurassic World Rebirth برای اکران در تاریخ ۲ ژوئیه ۲۰۲۵ (۱۱ تیر ۱۴۰۴) برنامه‌ریزی شده است.

منبع: zoomg-371078

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد