hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > پنج طرح عمرانی دانشگاه سمنان در دهه فجر امسال آماده می شوند

پنج طرح عمرانی دانشگاه سمنان در دهه فجر امسال آماده می شوند

منوچهر فخری معاون عمرانی استاندار سمنان با حضور در دانشگاه سمنان از طرحهای عمرانی در دست ساخت این دانشگاه بازدید و برای تامین اعتبار پنج طرح جهت اماده شدن برای افتتاح در دهه فجر 99 قول مساعد داد .
رئیس دانشگاه سمنان گفت : یکی از این طرحها ، پروژه عظیم کتابخانه و آمفی تئاتر است که در سایت اصلی دانشگاه سمنان در حال ساخت است و طرح آن در کنار طرح بزرگترین معماران دنیا ، از جمله زاها حدید ، نورمن فاستر استیون هال و گروه BIG به عنوان پربازدید  کننده ترین طرحهای فرهنگی دنیا در سال 2012 قرار گرفته است .
دکتر مسعود نصیری با بیان اینکه زیر بنای ساختمان آمفی 10 هزار متر مربع است افزود : تا کنون برای پیشرفت 80 درصدی این طرح عمرانی 560 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است .
رئیس دانشگاه سمنان فاز نخست ساختمان دانشکده مهندسی با زیر بنای 10 هزار متر مربع با پیشرفت فیزیکی 90 درصدی  و ساختمان خوابگاه خواهران با زیر بنای سه هزار و 500 متر مربع و 80 درصد پیشرفت فیزیکی را از دیگر طرحهای عمرانی در حال ساخت دانشگاه سمنان برشمرد که در لیست تامین اعتبار و افتتاح در دهه فجر قرار گرفته اند .
دکتر نصیری بلوک نخست از فاز دوم ساختمان دانشکده مهندسی با زیر بنای چهار هزار متر مربعی و پیشرفت فیزیکی 85 درصدی را دیگر طرح عمرانی دانشگاه سمنان اعلام و اظهار داشت : دانشکده مهندسی نفت دانشگاه سمنان هم با پیشرفت 88 درصدی و زیر بنای بیش از سه هزار و 800 متر مربعی در لیست طرحهایی هستند که برای تامین اعتبار آنها از سوی معاون عمرانی استاندار قول مساعد داده شد .
رئیس دانشگاه سمنان گفت : اعتبار مورد نیاز برای بهره برداری از این پنج طرح عمرانی در حال ساخت دانشگاه سمنان 550 میلیارد ریال برآورد شده است که امیدواریم با قول مساعد آقای دکتر فخری معاون عمرانی استاندارسمنان ، محقق و این طرحها برای افتتاح در دهه فجر امسال آماده شوند .
معاون عمرانی استاندار سمنان در جلسه ای که پیش از بازدید از طرحهای عمرانی دانشگاه سمنان برگزار شد گفت : تمرکز مسئولان استان اتمام طرحهای عمرانی نیمه تمام است و تمام تلاش خود را برای اختصاص اعتبار مورد نیاز جهت تکمیل طرحهای عمرانی در حال ساخت دانشگاه سمنان به کار خواهیم بست و نگاه ویژه ای به این بخش خواهیم داشت  .
دکتر فخری همچنین سرمایه گذاری در بخش پژوهش و آموزش دانشگاهها را یادآور شد و خاطر نشان کرد : با سرمایه گذاری مناسب در این بخش شاهد فارغ التحصیلی دانشجویان با بار علمی بالا خواهیم بود .
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد