hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > افزایش ۳۵ درصدی نرخ کرایه سرویس مدارس بندرعباس تصویب شد

افزایش ۳۵ درصدی نرخ کرایه سرویس مدارس بندرعباس تصویب شد

یکصد و هشتاد و یکمین جلسه شورای اسلامی شهر بندرعباس با دستور کار بررسی نرخ کرایه سرویس مدارس برگزار شد که در این جلسه با افزایش ۳۵ درصدی کرایه‌ها موافقت شد.
یکصد و هشتاد و یکمین جلسه شورای اسلامی شهر بندرعباس با دستور کار تعیین نرخ تاکسی سرویس مدارس در سال تحصیلی 1399-1400 برگزار شد و اعضای شورا این موضوع را که عدم رسیدگی به آن موجب انتقاد موسی‌دادی‌زاده مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان شده بود را مورد بحث و بررسی قرار دادند.
فاطمه جراره، آبتین امیری و اسماعیل بواشه نطق کنندگان این جلسه بودند که هر کدام موضع‌گیری‌های خود را انجام دادند.
در ادامه جلسه 181 شورای شهر بندرعباس وارد دستورکار شد.
فاطمه جراره رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس اظهارداشت: باید خانواده‌هایی که چندین دانش آموز دارند را هم در نظر بگیریم و به فکر آنها هم باشیم و کمک کنیم تا مبادا فشار اقتصادی بر خانواده‌ها تحمیل شود.
وی تصریح کرد: درست است که در سال گذشته با رشد بالایی در هزینه سوخت روبرو بوده‌ایم ولی این موضوع هم باید در نظر گرفته شود اقشاری هم که می‌خواهند از این سرویس‌ها استفاده کنند نباید متحمل فشار اقتصادی زیادی بشوند.
فرزانه آرامش، رئیس کمیسیون عمران و نائب رئیس شورای شهر بندرعباس در این باره گفت: در جلسه کمیسیون عمران که با حضور نمایندگان آموزش و پرورش، نمایندگان شرکت‌های حمل و نقلی و نمایندگان سرویس مدارس برگزار شد به این نتیجه رسیدیم که افزایش نرخ تاکسی سرویس مدارس 35 درصد اعلام شود.
رضا حیدری‌زاده دیگر عضو شورا نیز به تشریح ریز افزایش نرخ پرداخت و گفت: براساس افزایش 35 درصدی در صفر تا 3 کیلومتر 40 هزار تومان، 3 تا 6 کیلومتر 48 هزار تومان، 6 تا 9 کیلومتر 56 هزار تومان، 9 تا 12 کیلومتر 64 هزار تومان و 12 تا 15 کیلومتر 72 هزار تومان نسبت به سال قبل افزایش می‌یابد.
به گزارش تسنیم، اعضای شورای شهر پس از رای گیری در خصوص این طرح با افزایش 35 درصدی نرخ کرایه سرویس مدارس برای سال تحصیلی پیش رو موافقت کردند.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد