hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > بازی Tetris Forever به مناسبت چهلمین سالگرد عرضه تتریس معرفی شد

بازی Tetris Forever به مناسبت چهلمین سالگرد عرضه تتریس معرفی شد

تیم Digital Eclipse در شوکیس Partner Direct نینتندو، بازی Tetris Forever را معرفی کرد.

شرکت نینتندو و استودیو Digital Eclipse به‌مناسبت چهلمین سالگرد عرضه بازی افسانه‌ای تتریس به معرفی Tetris Forever پرداختند. این بازی جدید قرار است تاریخچه چهل‌ساله مجموعه تتریس را جشن بگیرد و برای طرفداران سری محتوای هیجان‌انگیزی خواهد داشت.

طبق اطلاعات منتشر شده بازی Tetris Forever شامل بیش از ۱۵ بازی کلاسیک متفاوت از مجموعه تتریس خواهد بود که در سال‌های گذشته روی پلتفرم‌های گوناگون ازجمله NES عرضه شده‌اند. این مجموعه علاوه‌بر بازی‌های خاطره‌انگیز گذشته شامل یک تجربه جدید به‌نام Tetris Time Warp است. همانطورکه از نام این بازی جدید مشخص می‌شود، بازیکن‌ها را بین سبک‌های مختلف تتریس جابه‌جا خواهد کرد؛ بنابراین بازیکن‌ها یک سبک از بازی تتریس را شروع می‌کنند و در ادامه به درون سبک‌های دیگر این بازی می‌پرند.

علاوه‌براین تیم سازنده مستندی یک ساعته از مجموعه تتریس را در بازی Tetris Forever گنجانده است تا طرفداران این مجموعه بهتر با تاریخچه و گسترش آن از گذشته تاکنون آشنا شوند. این بازی قرار است امسال برای نینتندو سوییچ عرضه شود، اما تاریخ دقیق عرضه آن هنوز مشخص نیست.

Tetris Forever تنها بازی از مجموعه تتریس نیست که قرار است در دسترس بازیکن‌های نینتندو سوییچ قرار بگیرد. نینتندو در شوکیس Partner Direct خود اعلام کرد بازی اورجینال تتریس که روی NES عرضه شد، بدون نیاز به پرداخت هزینه برای تمام مشترکین سرویس نینتندو سوییچ آنلاین در زمستان امسال عرضه می‌شود.

منبع: zoomg-371028

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد