hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > تاریخ عرضه Marvel vs. Capcom Fighting Collection: Arcade Classics مشخص شد

تاریخ عرضه Marvel vs. Capcom Fighting Collection: Arcade Classics مشخص شد

کالکشن آرکید کلاسیک مارول دربرابر کپکام شامل ۶ بازی مختلف است و به‌زودی منتشر می‌شود.

هم‌زمان با اعلام انتشار نسخه جدید مجموعه Capcom Fighting Collection 2، شرکت کپکام همچنین تاریخ انتشار مجموعه Marvel vs. Capcom Fighting Collection: Arcade Classics را هم اعلام کرد. این مجموعه به‌صورت دیجیتالی و در تاریخ ۲۲ شهریور برای کامپیوتر، پلی استیشن ۴ و نینتندو سوییچ عرضه می‌شود و نسخه فیزیکی آن نیز در تاریخ ۲ آذر منتشر می‌شود.

این مجموعه شامل ۶ بازی بزرگ است که با X-Men: Children of the Atom آغاز می‌شود و با مارول سوپر هیروز، ایکس من دربرابر استریت فایتر، ابرقهرمانان مارول دربرابر استریت فایتر، مارول دربرابر کپکام: نبرد ابرقهرمانان و مارول دربرابر کپکام ۲: عصر جدید قهرمانان ادامه می‌یابد. همچنین می‌توانید بازی The Punisher که یک بازی اکشن آرکید با حضور فرانک کسل و یک چالش جدید امتیاز بالا است را هم تجربه کنید.

ولورین و ریو در حال مبارزه در Marvel Vs. Capcom 2

همه این بازی‌ها دارای حالت چندنفره با rollback netcode هستند. بازیکنان همچنین می‌توانند مسابقات شخصی‌سازی‌شده برگزار کرده یا تماشا کنند، حالت رنک را امتحان کنند، از ویژگی‌های جدید بخش تمرینی استفاده کنند و با استفاده از حرکت‌های ویژه تک دکمه‌ای بازی کنند. همچنین می‌توانید به موزه بازی مراجعه کرده و آثار هنری ثبت شده در آن را مشاهده کنید یا به موسیقی‌های هر بازی گوش دهید. در ادامه می‌توانید تریلر Marvel vs. Capcom Fighting Collection: Arcade Classics را تماشا کنید:

تماشای تریلر در یوتوب

منبع: zoomg-371032

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد