hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > سونیک در اولین تریلر فیلم Sonic 3 با شدو مبارزه می‌کند

سونیک در اولین تریلر فیلم Sonic 3 با شدو مبارزه می‌کند

پارامونت اولین تریلر فیلم Sonic the Hedgehog 3 را منتشر کرده است که در آن سونیک باید رقیبی خطرناک و قدرتمند مواجه شود.

بق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تریلر فیلم Sonic 3 منتشر شده است. پارامونت امروز به وعده خود عمل کرد و اولین تریلر رسمی فیلم Sonic the Hedgehog 3 را منتشر کرد که در طول این تریلر نسبتا طولانی شاهد معرفی شخصیت شدو هستیم که از یک پروژه نظامی به یک تهدید بزرگ تبدیل می‌شود و حالا سونیک، تیلز و ناکلز باید او را متوقف کنند، اما در این کار موفق نیستند تا سونیک از دکتر رباتنیک کمک بخواهد و در ادامه دکتر رباتنیک هم با جرالد رباتنیک، پدرش ملاقات می‌کند. در ادامه می‌توانید این تریلر جذاب را تماشا کنید:

علاوه‌بر تریلر، پارامونت اولین پوستر فیلم Sonic the Hedgehog 3 را نیز به اشتراک گذاشته است که در ادامه می‌توانید شاهد آن باشید:

سونیک و شدو در اولین پوستر فیلم Sonic the Hedgehog 3

جیمز مارسدن در نقش تام واچوفسکی، بن شوارتز برای صداپیشگی نقش سونیک خارپشت، جیم کری در نقش دکتر رباتنیک و جرالد رباتنیک، کیانو ریوز برای صداپیشگی شدو، کالین اوشاگنسی برای صداپیشگی نقش تیلز، ادریس البا برای صداپیشگی نقش ناکلز، تیکا سومپتر در نقش مدی واچوفسکی، کریستن ریتر، جیمز ووک، سوفیا پرناس، کریستو فرناندس، جورما تاکونی و آلایلا براون از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Sonic the Hedgehog 3 حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم Sonic the Hedgehog 3 در تاریخ ۲۰ دسامبر ۲۰۲۴ (۳۰ آذر ۱۴۰۳) اکران خواهد شد. جف فاولر، کارگردان دو قسمت اول فیلم سونیک وظیفه کارگردانی فیلم Sonic 3 را براساس فیلمنامه‌ای از پاتریک کیسی، جاش میلر و جان ویتینگتون بر عهده داشته است.

منبع: zoomg-371025

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد