hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > مرکز نیکوکاری بازار سرمایه در کمیته امداد استان سمنان احداث شد

مرکز نیکوکاری بازار سرمایه در کمیته امداد استان سمنان احداث شد

مدیرکل کمیته امداد سمنان با اشاره به اجرای طرح شبکه توانمندسازی ایتام در بورس ایران گفت: در راستای اجرای این طرح مرکز نیکوکاری بازار سرمایه در کمیته امداد استان احداث شد.

محسن مسعودیان راد با اشاره به اجرای طرح «شتابا» شبکه توانمندسازی ایتام در بورس ایران اظهار داشت: اجرای این طرح به‌صورت آزمایشی از نیمه اسفندماه ۹۸ در استان سمنان آغاز شد.

وی بابیان اینکه در راستای اجرای طرح شتابا مرکز نیکوکاری بازار سرمایه در کمیته امداد استان سمنان احداث شد، افزود: استاندار سمنان به محرومان و اقشار کم‌درآمد نگاه ویژه‌ای دارد و باید از تمام ظرفیت‌های موجود در راستای اجرای این طرح بهره‌گیری کرد.

استراتژی توانمندسازی فعال در دستور کار

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان با تأکید بر اینکه طرح شتابا از ابتکارات استاندار سمنان است، خاطرنشان کرد: وی با قبول حضانت چند کودک بی‌سرپرست و ایجاد کد بورسی برای ایتام، عملاً مسیر جدیدی را در مسیر حمایت و خدمات‌رسانی به ایتام آغاز کرد.

مسعودیان راد با اشاره به اینکه در حال حاضر نمونه عملی و تجربه‌ی موفقی از اجرای این اقدام در استان سمنان موجود است، یادآور شد: خوشبختانه پیشنهاد استاندار سمنان، به‌عنوان یک طرح ملی به هیئت دولت ارائه‌شده است.

وی یادآور شد: عقیده داریم که کمیته امداد باید به‌منظور حمایت از ایتام و نیازمندان، استراتژی خود را از حمایتی به توانمندسازی فعال تغییر دهد.

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان بابیان اینکه در اجرای این طرح، صرفاً ورود و ثبت‌نام مددجویان در بورس مدنظر نیست، ابراز کرد: تلاش بر آن است که مدیریت بازار بورس را برای مددجویان بر عهده بگیریم و بی‌شک این اقدام منشأ تحول خواهد شد.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد