hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > اجتماعی > بیمارستان لولاگر پلمب شد

بیمارستان لولاگر پلمب شد

بیمارستان لولاگر تهران که قدمتی ۹۰ ساله دارد، به دلیل ناایمن بودن تعطیل شد. این بیمارستان که در یکی از شلوغ‌ترین مناطق تهران واقع شده بود، پس از سال‌ها بی‌توجهی به هشدار‌های ناامنی، بالاخره پلمب شد.

ارائه خدمات درمانی در این بیمارستان به طور کامل متوقف شده و تنها بخش اورژانس آن در یکی از ساختمان‌های اطراف فعال است.

هنوز مشخص نیست که بخش‌های درمانی مانند CCU و یا بخش‌های پاراکلینیکی به کجا منتقل شده‌اند و مردم برای دریافت خدمات درمانی باید به کجا مراجعه کنند. همچنین گفته می‌شود که بیمارستان رسول اکرم نیز به دلیل ناامنی در صف تعطیلی قرار گرفته است.

رئیس سازمان مدیریت بحران شهر تهران بیان کرد: تهران روزانه ١٣ میلیون جمعیت و شب‌ها ٩.۵ میلیون جمعیت دارد و دارای یک میلیون پارسل است.

وی به گسل‌های شناسایی شده تهران اشاره کرد و گفت: در شمال و جنوب گسل داریم و گسل  جنوب تهران به دلیل مجاورت با بافت فرسوده گسل‌ خطرناک‌تری است.

عمده مردم تهران در زلزله با ریشتر بالا زنده می‌مانند نصیری با بیان اینکه باید تلاش کنیم وقتی زلزله آمد، ساختمان‌های کمتری آسیب ببینند، اضافه کرد: عمده مردم تهران در زلزله با ریشتر بالا زنده می‌مانند و باید جلوی خرابی‌ها را گرفت و البته در زمینه بافت‌های فرسوده اقداماتی صورت گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: با دانشگاه صنعتی شریف قراردادی بسته‌ایم و مدل سازی مخاطرات زلزله صورت گرفته است.

این مقام مسوول اضافه کرد: تهران ۸۶۶ متر اختلاف ارتفاع دارد که نوعی شیب محسوب می‌شود، شهرک قائم در مینی‌سینی بام تهران است و اختلاف آن با شهرری ۸۶۶ متر است و باید گفت که سالهاست کف رودخانه‌ها سیمان می‌شود اما در دنیا راه حل‌های مبتنی بر طبیعت داریم، اما خروج از حالت طبیعی محیط، کار درست نیست، باید طرح نو داشته باشیم و به همین منظور امروز جلسه‌ای با مدیرکل بودجه شهرداری برای ایمنی شهر تهران داریم.

منبع: fararu-768614

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد