hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > بازی‌ های جذابی در نیمه دوم آگست ۲۰۲۴ راهی گیم پس می‌شوند

بازی‌ های جذابی در نیمه دوم آگست ۲۰۲۴ راهی گیم پس می‌شوند

مایکروسافت جدیدترین موج از بازی‌های سرویس ایکس باکس گیم پس را برای کنسول، رایانه شخصی و کلاود معرفی کرد.

لحظاتی پیش مایکروسافت به‌طور رسمی از فهرست بازی‌هایی که در آینده نزدیک به سرویس گیم پس اضافه می‌شوند پرده برداشت که بدون شک بتا Call of Duty: Black Ops 6 مهم‌ترین بازی این فهرست محسوب می‌شود و به‌زودی کاربران کنسول و پی‌سی می‌توانند به تجربه آن بپردازند. غول آمریکایی رسما تأیید کرده است که Atlas Fallen در نیمه دوم اوت ۲۰۲۴ به گیم پس خواهد پیوست. این بازی از تاریخ ۲۲ اوت (۱ شهریور) برای کنسول‌ها، رایانه‌های شخصی و کلاود در دسترس خواهد بود.

مهم‌ترین بازی این فهرست بتا بازی Call of Duty: Black Ops 6 است که از ۲۸ اوت (۷ شهریور) برای دانلود در دسترس خواهد بود. نسخه بتای بازی از تاریخ ۳۰ اوت تا ۴ سپتامبر (۹ الی ۱۴ شهریور) قابل بازی است. تنها مشترکین سرویس گیم پس و کسانی که بازی را پیش‌خرید کرده‌اند می‌توانند به بتای Call of Duty: Black Ops 6 دسترسی داشته باشند.

تصویر هنری بازی Call of Duty: Black Ops 6

از دیگر بازی‌های نیمه دوم اوت ۲۰۲۴ می‌توان به Core Keeper در تاریخ ۲۷ اوت (۶ شهریور) اشاره کرد. این بازی سندباکس برای کنسول‌ها، رایانه‌های شخصی و کلاود در دسترس قرار خواهد گرفت. نهایتا نیز بازی Star Trucker را داریم که در تاریخ ۳ سپتامبر (۱۳ شهریور) برای کاربران کنسول، پی‌سی و کلاود عرضه می‌شود.

همچنین مشترکین سطح کور می‌توانند از تاریخ ۲۱ اوت (۳۱ مرداد) به تجربه بازی‌های Cities: Skylines ،SnowRunner و Control: Ultimate Edition بپردازند. بازی‌های Atomic Heart ،Guilty Gear Strive و NBA 2K24 نیز در تاریخ ۳۱ اوت (۱۰ شهریور) از گیم پس خارج خواهند شد. نظر شما کاربران زومجی در این‌باره چیست؟

منبع: zoomg-370837

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد