hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > تصویر مرموز Death Stranding 2 به شخصیت جدید دیگر بازی اشاره می‌کند

تصویر مرموز Death Stranding 2 به شخصیت جدید دیگر بازی اشاره می‌کند

تصویر جدیدی از Death Stranding 2: On The Beach توسط هیدئو کوجیما منتشر شده است و به یکی دیگر از شخصیت‌ها یا صداپیشه‌های بازی اشاره می‌کند.

تقریبا دیروز بود که یک تصویر تاریک و نامشخص توسط هیدئو کوجیما، کارگردان Death Stranding 2: On The Beach در شبکه اجتماعی ایکس به اشتراک گذاشته شد و به یکی از شخصیت‌های معرفی‌نشده بازی اشاره می‌کرد. هم‌اکنون نیز تصویری مشابه در فضای مجازی آپلود شده است و از بینندگان می‌خواهد نام یکی دیگر از شخصیت‌ها یا صداپیشه‌های بازی را حدس بزنند. این تصویر ظاهرا به یک شخصیت زن مربوط می‌شود و دوباره عبارت «من کی هستم؟» روی آن نوشته شده است.

بسیاری از طرفداران معتقد هستند که تصویر مورد بحث به نانا میزوکی، خواننده و صداپیشه شخصیت Fragile در بازی Death Stranding اختصاص دارد. احتمالا هیدئو کوجیما با انتشار این تصاویر می‌خواهد صداپیشگان ژاپنی Death Stranding 2: On The Beach را به طرفداران معرفی کند. ممکن است طی رویداد توکیو گیم شو ۲۰۲۴ که در ماه سپتامبر (شهریور) برگزار می‌شود به‌طور رسمی از فهرست صداپیشگان این بازی رونمایی به عمل آید.

تصویر جدید بازی Death Stranding 2 با حضور یک شخصیت مرموز

بازی Death Stranding: On the Beach در زمانی نامعلوم از سال ۲۰۲۵ برای کنسول پلی استیشن ۵ عرضه خواهد شد. این بازی در یک قاره متفاوت نسبت‌به نسخه اول جریان دارد و وظیفه کنترل سم بریجز را به گیمرها محول می‌کند که به‌دنبال تأسیس شبکه Chiral است. کشتی ماژلان نیز به‌عنوان یک پایگاه عملیاتی غیرنظامی عمل می‌کند که می‌تواند با فرو رفتن در قیر و سفر در زیر زمین به مکان‌های مختلف برود. لطفا برای دریافت اطلاعات بیشتر در آینده با زومجی همراه باشید.

منبع: zoomg-370835

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد