hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > سریال The Acolyte از دنیای جنگ ستارگان پس از یک فصل لغو شد

سریال The Acolyte از دنیای جنگ ستارگان پس از یک فصل لغو شد

والت دیزنی تصمیم گرفت تا به ادامه ساخت سریال The Acolyte چراغ سبز نشان ندهد و این سریال پس از یک فصل لغو شد.

مدتی پیش پخش فصل اول سریال The Acolyte به پایان رسید و حالا طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، سرنوشت سریال جدید جنگ ستارگان مشخص شده است. ددلاین گزارش داد که سریال The Acolyte قرار نیست برای فصل دوم تمدید شود و بدین ترتیب دیزنی پلاس تصمیم به لغو ادامه تولید سریال اکلایت پس از تنها یک فصل گرفته است. سریال The Acolyte با اینکه با نقدهای مثبتی از سوی منتقدان مواجه شد، اما طرفداران دنیای جنگ ستارگان واکنش بسیار منفی به آن داشتند و انتقادات زیادی از سریال شد.

قسمت پایانی این سریال تنها ۳۳۵ میلیون دقیقه تماشا شده است که ضعیف‌ترین میزان تماشا قسمت پایانی یک سریال جنگ ستارگان محسوب می‌شود. همچنین بودجه ساخت سریال The Acolyte که در  قسمت تولید شده، هم ۱۸۰ میلیون دلار بوده است که این موضوع باعث می‌شود لغو سریال را باتوجه‌به عدم استقبال و همچنین هزینه بالا ساخت منطقی کند. اتفاقات سریال The Acolyte حدود ۱۰۰ سال پیش از حوادث فیلم Star Wars: Episode I – The Phantom Menace و در اواخر دوران های ریپابلیک جریان دارد.

شوالیه های جدای در سریال The Acolyte

آماندلا استنبرگ، لی جونگ-جه، جودی ترنر اسمیت، مانی جاکینتو، دافنه کین، ربکا هندرسون، کری-ان ماس، چارلی بارنت، مارگاریتا لیویوا، جوناس سوتامو، دین-چارلز چپمن، مارگاریتا لیویوا و ایمی سانگ از جمله بازیگرانی هستند که در سریال The Acolyte حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. لسلی هدلند، یکی از خالقان و شورانرهای سریال Russian Doll، وظیفه ساخت سریال The Acolyte را بر عهده دارد که کارگردانی دو قسمت از این سریال را به‌همراه کوگونادا، الکس گارسیا لوپز و هانل کالپپر نیز انجام داده است.

سریال اکلایت به‌عنوان یک اثر مهیج و رازآلود توصیف شده که قرار است بینندگان را به دورانی از کهکشان ببرد که قدرت‌های نوظهور تاریکی در روزهای پایانی های ریپابلیک در حال شکل گرفتن هستند. یک پادوان (شاگرد) سابق دوباره با استاد جدای خود برای تحقیقات در مورد یک مجموعه از جنایات مرتبط به یکدیگر در حال همکاری است، اما آن‌ها متوجه می‌‌شوند نیرویی که با آن مواجه هستند شوم‌تر و خطرناک‌تر از چیزی است که در ابتدا انتظارش را داشتند.

پخش سریال Star Wars: Skeleton Crew، سریال بعدی دنیای جنگ ستارگان از تاریخ ۳ دسامبر ۲۰۲۴ (۱۳ آذر ۱۴۰۳) از سرویس استریم دیزنی پلاس آغاز خواهد شد.

منبع: zoomg-370833

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد