hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > پوشش زنده ویدیویی زومجی از افتتاحیه گیمزکام ۲۰۲۴؛ ساعت ۲۱ سه شنبه ۳۰ مرداد

پوشش زنده ویدیویی زومجی از افتتاحیه گیمزکام ۲۰۲۴؛ ساعت ۲۱ سه شنبه ۳۰ مرداد

نمایشگاه گیمزکام فردا شب و با برگزاری مراسم افتتاحیه آغاز خواهد شد و ما هم قرار است در زومجی این رویداد را به‌صورت زنده و ویدیویی پوشش دهیم. 

در نبود نمایشگاه E3 و در دورانی که خیلی از شرکت‌های بازیسازی رو به برگزاری مراسم‌های مستقل خود آورده‌اند، گیمزکام جزو معدود نمایشگاه‌های معتبر و بزرگ صنعت ویدیو گیم است که هنوز هم توانسته است تا حد زیادی جذابیت خود را حفظ کند. گیمزکام ۲۰۲۴ قرار است از فردا رسما آغاز شود و در ابتدای راه، شاهد برگزاری مراسم افتتاحیه آن با اجرای جف کیلی معروف خواهیم بود؛ مراسمی که قرار است در آن تریلرها، معرفی‌ها و نمایش‌های جدیدی از بازی‌های مختلف ببینیم. این مراسم چیزی حدود دو ساعت طول خواهد کشید و از ساعت ۲۱:۳۰ آغاز می‌شود. 

ما هم در زومجی قرار است به‌صورت زنده و ویدیویی، به پوشش مراسم افتتاحیه بپردازیم. پوشش زومجی از تقریبا نیم ساعت زودتر و حوالی ساعت ۲۱ آغاز خواهد شد و خوشحال می‌شویم اگر با شما و در کنار هم این مراسم را تماشا کنیم. پخش زنده زومجی از طریق آپارات و یوتیوب در دسترس خواهد بود و از ادامه همین صفحه هم می‌توانید آن را تماشا کنید. همچنین اخبار و تریلرهای مراسم را هم سعی می‌کنیم در کم‌ترین زمان از طریق سایت و شبکه‌های اجتماعی زومجی با شما به اشتراک بگذاریم. حامی پخش زنده زومجی از افتتاحیه گیمزکام، پراپکو است. 

proopco Logo

پراپکو حامی پخش زنده زومجی از رویداد گیمزکام ۲۰۲۴ | پراپ فرم قدرتمند تامین سرمایه - وب سایت پراپکو در زمینه پراپ تریدینگ و تامین سرمایه برای تریدر ها فعالیت می‌کند و تریدرهایی که کمبود سرمایه دارند می‌توانند تا ۱ میلیون دلار از این پراپ فرم اعتبار برای معامله بگیرند.

منبع: zoomg-370799

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد