hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > کوجیما با انتشار تصویری از حضور شخصیت مرموزی در Death Stranding 2 خبر داد

کوجیما با انتشار تصویری از حضور شخصیت مرموزی در Death Stranding 2 خبر داد

هیدئو کوجیما، کارگردان بازی Death Stranding 2 تصویر جدیدی از این بازی را منتشر کرد که از حضور یک شخصیت جدید و معرفی نشده در بازی خبر می‌دهد.

هیدئو کوجیما، خالق بازی‌های Metal Gear Solid و Death Stranding تصویر نامشخص و تاریکی از یکی از شخصیت‌های بازی جدید Death Stranding 2: On The Beach را ازطریق ایکس به اشتراک گذاشت که شبیه به همان تصویری است که پیش از رونمایی رسمی از بازی منتشر شده بود.

با اینکه مشخص نیست که این تصویر دقیقا به چه کسی تعلق دارد، یکی از طرفداران تیزبین بازی مدعی شده است که ظاهراً این تصویر متعلق به کنجیرو سودا است که با نقش آفرینی به‌عنوان شخصیت‌های شناخته شده‌ای مانند کنتو نامای از انیمه جوجوتسو کایسن ، کیشیبه از انیمه Chainsaw Man و ایشیکی اوتسوتسوکی از انیمه Boruto: Naruto Next Generations شناخته می‌شود. اگر این تصویر واقعاً به کنجیرو سودا تعلق داشته باشد، طبیعتاً باید انتظار حضور او در Death Stranding 2 را داشته باشیم.

تیزر جدید کوجیما از بازی Death Stranding 2: On The Beach

علاوه‌بر‌این، احتمالاً این تصویر به انتشار قریب الوقوع یک تریلر جدید اشاره دارد که ممکن است در رویداد Opening Night Live گیمزکام در تاریخ ۲۰ اوت (۳۰ مرداد) به نمایش گذاشته شود. همچنین باتوجه‌به تأیید حضور کوجیما پروداکشن در رویداد Tokyo Game Show امسال، احتمال نمایش این بازی در این رویداد که قرار است در تاریخ ۲۸ و ۲۹ سپتامبر (۷ و ۸ مهر) برگزار شود نیز وجود دارد.

بازی Death Stranding: On the Beach در زمانی نامعلوم از سال ۲۰۲۵ برای کنسول پلی استیشن 5 عرضه می‌شود. این بازی در یک قاره متفاوت نسبت‌به نسخه اول دث استرندینگ جریان دارد و وظیفه کنترل سم بریجز را به گیمرها محول می‌کند که به‌دنبال تأسیس شبکه Chiral است. کشتی ماژلان نیز به‌عنوان یک پایگاه عملیاتی غیرنظامی عمل می‌کند که می‌تواند با فرو رفتن در قیر و سفر در زیر زمین به مکان‌های مختلف برود.

در پایان نظرات خود را در اینباره با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.

منبع: zoomg-370793

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد