hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > تریلری از Marvel vs Capcom Fighting Collection با محوریت نسخه Marvel Super Heroes منتشر شد

تریلری از Marvel vs Capcom Fighting Collection با محوریت نسخه Marvel Super Heroes منتشر شد

جدیدترین تریلری که از مجموعه Marvel vs Capcom Fighting Collection: Arcade Classics منتشر شده است به نسخه Marvel Super Heroes اختصاص دارد.

مجموعه Marvel vs Capcom Fighting Collection: Arcade Classics اواخر امسال منتشر می‌شود به همین مناسبت، کپکام هر یک از بازی‌های موجود در این کالکشن را به وسیله تریلرهایی معرفی می‌کند. این شرکت ژاپنی ساخت بازی‌های مبارزه‌ای خود را با X-Men: Children of the Atom شروع کرد؛ اما کراس‌اورهای افسانه‌ای این مجموعه یک سال بعد با بازی محبوب Super Heroes Marvel آغاز شدند.

Marvel Super Heroes که در سال ۱۹۹۵ منتشر شد و دو سال بعد به کنسول‌های سگا ساترن و پلی استیشن ۱ راه یافت، شخصیت‌هایی از چندین مجموعه مارول را به نمایش می‌گذارد. شخصیت‌های ایکس-من مانند ولورین و سایلاک در این بازی حضور دارند و می‌توانید کاپیتان آمریکا، آیرون من، بلک‌هارت و اسپایدرمن را نیز انتخاب کنید. همچنین مگنتو برای اولین‌بار در این مجموعه قابل بازی است.

شخصیت‌های کپکام برای اولین‌بار در بازی X-Men vs Street Fighter مورد استفاده قرار گرفتند و به این ترتیب، Marvel Super Heroes اولین کراس‌اور در میان بازی‌های مبارزه‌ای کپکام به شمار می‌رود. جالب است که بدانید سنگ‌های بی‌نهایت در Marvel Super Heroes حضور دارند و مزایای مختلفی را برای شخصیت‌ها فراهم می‌کنند. محبوبیت این مکانیک به قدری زیاد بود که کپکام دوباره از آن در بازی Marvel vs Capcom Infinite استفاده کرد.

تماشای تریلر از یوتیوب

مجموعه Marvel vs Capcom Fighting Collection: Arcade Classics هنوز تاریخ انتشار دقیقی ندارد؛ اما می‌دانیم که برای پلی استیشن ۴، رایانه‌های شخصی و نینتندو سوییچ در حال توسعه است. لطفا برای دریافت اطلاعات بیشتر در آینده با زومجی همراه باشید.

منبع: zoomg-370762

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد