hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > امیدواری مدیرعامل ابسیدین از The Outer Worlds 2

امیدواری مدیرعامل ابسیدین از The Outer Worlds 2

مدیرعامل استودیو ابسیدین می‌گوید بازی The Outer Worlds 2 در شرایط خوبی قرار دارد.
بیشتر بخوانید

حتی اگر فاصله زیادی تا انتشار داشته باشیم اما به‌نظر می‌رسد یک بازی نقش‌آفرینی علمی‌تخیلی جدید دیگر برای ایکس باکس در حال شکل‌گیری است. فیرگاس اورکوئارت، مدیرعامل استودیو ابسیدین در گفتگو با تام کاسول در پادکست تازه راه‌اندازی‌شده لیمیت برک نتورک توضیح داد که توسعه بازی The Outer Worlds 2 واقعا خوب پیش می‌رود و تیم در حال کنار هم آمدن و پیدا کردن راهی برای پشتیبانی همزمان از توسعه چندین پروژه از جمله بازی نقش‌آفرینی فانتزی بعدی این استودیو یعنی Avowed هستند.

او در ادامه گفت:«من واقعا تحت تاثیر قرار گرفته‌ام. ما در دوران کووید زمان سختی را در استودیو گذراندیم.» اورکوئارت در ادامه گفت که ابسیدین در ماه‌های اولیه کووید در نحوه برخورد با پروژه‌های مختلف بسیار مشکل داشت. برای مثال مدتی در نظر داشت کل تمرکز استودیو را روی بازی Avowed قرار دهد.

او ادامه داد:«من از مایکروسافت و تیم‌ها و همه قدردانی می‌کنم. ما به خودمان گفتیم: نه، ما به آنجا (موفقیت) می‌رسیم. ما با تمام این بازی‌ها به آنجا می‌رسیم. آیا بازی‌ها در همان جدول زمانی که در ابتدا فکر می‌کردیم منتشر می‌شوند؟ نه. اما ما به آنجا می‌رسیم. من فکر می‌کنم ما قبلا این را ثابت کردیم درست است؟ بازی Grounded عالی شد، بازی Pentiment عالی شد، بازی Avowed عالی می‌شود و بازی The Outer Worlds 2 هم فوق‌العاده به نظر می‌رسد.»

کاراکترهای بازی سندباکس بقامحور Grounded

اورکوئارت در این پادکست به چند موضوع دیگر از جمله ماهیت سریال تلویزیونی Fallout که باعث احیای این فرنچایز شده، بسته شدن استودیوهای ایکس باکس و موارد دیگر نیز می‌پردازد. بازی The Outer Worlds اولین بار در سال ۲۰۱۹ منتشر شد. این بازی یک منظومه شمسی برای کاوش در اختیار بازیکنان قرار می‌داد و یک داستان تا به همان سبک کلاسیک ابسیدینی، بازیکنان در آن نقش‌آفرینی کنند و به جناح‌های مختلفی که بر زندگی اطرافیان خود تسلط داشتند، خیانت کنند.

بازی The Outer Worlds 2 برای اولین بار در جریان رویداد E3 2021 با یک تریلر طعنه‌آمیز که با تمسخر، کم کاری انجام‌شده روی بازی تا آن زمان را نشان می‌داد، معرفی شد. از آن موقع تا حالا استودیو ابسیدین بازی بقا و همکاری محور Grounded و بازی روایی و قرون وسطایی منحصر به فرد خود یعنی Pentiment را منتشر کرده است. بازی بزرگ بعدی این استودیو برای ایکس باکس یعنی Avowed نیز قرار است در تاریخ ۳۰ بهمن ۱۴۰۳ عرضه شود.

به‌جز نظرات فیرگوس اورکوئارت اخبار کمی درباره The Outer Worlds 2 منتشر شده بنابراین پیش‌بینی دقیق زمان عرضه این بازی نیز کار دشواری است. بسته به دامنه و سطح بهبودهایی که این تیم قصد پیاده‌سازی آن را دارد، می‌توانیم منتظر عرضه آن در سال ۲۰۲۶ باشیم اما وقتی اطلاعات بیشتری کسب کنیم قطعا ایده بهتری از آنچه باید انتظار داشته باشیم، خواهیم داشت.

منبع: zoomg-370650

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد