hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > عرضه دسترسی زودهنگام Terminator: Survivors عقب افتاد

عرضه دسترسی زودهنگام Terminator: Survivors عقب افتاد

به‌نظر می‌رسد برای دسترسی زودهنگام به بازی Terminator: Survivors باید مدت زمان بیشتری منتظر بمانیم.

Terminator: Survivors اثری بقامحور است که براساس مجموعه ترمیناتور و توسط استودیوی نیکون توسعه می‌یابد. متاسفانه فاز دسترسی زودهنگام این بازی با تأخیر مواجه شده و به‌جای عرضه در ۲۴ اکتبر ۲۰۲۴ (۳ آبان ۱۴۰۳) ازطریق استیم، اکنون تاریخ نامشخصی را در سال ۲۰۲۵ هدف قرار داده است.

به وسیله یک پست در انجمن استیم، تیم توسعه‌دهنده اظهار داشت: «به سختی کار می‌کنیم تا دنیای پساآخرالزمانی منحصربه‌فردی را به شما طرفداران هدیه دهیم و تجربه‌ای عمیق و همه‌جانبه خلق کنیم که در آن هر تصمیمی برای بقای شما حیاتی خواهد بود. برای اطمینان از اینکه بازی ما انتظارات شما را برآورده می‌کند، به زمان بیشتری نیاز داریم.»

بازی Terminator: Survivors ابتدا ازطریق دسترسی زودهنگام برای رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد و پس از مدتی با انتشار نسخه ۱.۰ در اختیار کاربران ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و پلی استیشن ۵ قرار خواهد گرفت.

بازی چهار سال پس از ظهور اسکای‌نت روایت می‌شود و بازیکنان نقش بازماندگانی را بر عهده می‌گیرند که تلاش می‌کنند فرار کنند و زنده بمانند. این بازی از چهار بازیکن به‌طور همزمان پشتیبانی می‌کند و می‌توان آن را به‌صورت انفرادی و آفلاین نیز تجربه کرد. بازیکنان باید منابع مورد نیاز را جمع‌آوری کنند، پایگاهی برای خود بسازند و در یک خط داستانی مهیج به پیش بروند.

لطفا برای دریافت اطلاعات بیشتر در آینده با زومجی همراه باشید.

منبع: zoomg-370613

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد