hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > بازی جدید بتلفیلد احتمالا جهان باز است

بازی جدید بتلفیلد احتمالا جهان باز است

شرح وظایف و قابلیت‌های نیروهای جدید در فرم استخدامی استودیو سازنده سری بتلفیلد، می‌تواند از جهان‌باز بودن نسخه بعدی این بازی خبر دهد.

سری بتلفیلد با تمرکز روی مکانیزم تخریب‌پذیری محیط بازی توجه طرفداران بسیاری را به‌خود جلب کرده است، اما بازی Battlefield 2042 با متمرکز کردن منابع روی بخش چندنفره نتوانست موفق ظاهر شود. اکنون به‌نظر می‌رسد که استودیو سازنده بازی قصد دارد تا نسخه بعدی بتلفیلد را به‌صورت جهان‌باز توسعه دهد. این اطلاعات از فرم‌های استخدامی سازندگان بازی دریافت شده است؛ فرمی که همزمان با شرح وظایف و مهارت‌های نیروها به احتمال وجود مأموریت‌های داستانی جهان‌باز بتلفیلد ۷ اشاره می‌کند.

در این فرم استخدامی یادشده داشتن «تجربه در توسعه آثار جهان‌باز» یک مهارت مثبت تلقی شده است و این موضوع می‌تواند خبر از تغییر مسیر این سری بازی از مأموریت‌های خطی به ماموریت‌های جهان‌باز دهد. با درنظر داشتن بزرگی نقشه‌ بازی‌های بتلفیلد، جهان‌باز شدن نسخه بعدی می‌تواند نوع تجربه این اثر را به موردی بازتر و اکتشافی‌تر تبدیل کند؛ تجربه‌ای مشابه با مأموریت‌های بازی Call of Duty: Modern Warfare 3 که البته مورد انتقاد بسیاری از مخاطبان قرار گرفت.

با اینکه پیش‌تر سازندگان بازی جهان‌باز شدن بتلفیلد را در Battlefield: Bad Company آزمایش کرده بودند، نسخه‌های جدید شامل چنین ویژگی‌ای نبودند. در هرصورت رویکرد احتمالی جهان‌باز بتلفیلد ۷ می‌تواند اتفاق خوبی تلقی شود؛ چراکه همزمان با بزرگ بودن نقشه و وسعت مبارزات بازی، این ویژگی می‌تواند تأثیر خوبی در تجربه بازیکن داشته باشد. علاوه‌بر موارد فاش شده، احتمال دارد که نسخه بعدی میزبان نقشه‌های چندنفره بزرگ‌تری باشد؛ نقشه‌هایی که حالتی جهان‌باز به‌خود می‌گیرند و مکانیزم تخریب‌پذیری شدیدتری را شامل می‌شوند.

بازی بتلفیلد ۲۰۴۲

همزمان با موفقیت بازی The Finals که توسط سازندگان سابق بتلفید توسعه یافته است، می‌تواند موجب شود تا شرکت الکترونیک آرتز رویکردهای جدیدی در تخریب‌پذیری محیط را به بتلفیلد ۷ اضافه کند. بزرگ‌تر شدن نقشه‌ها و تبدیل شدن آن‌ به تجربه‌ای جهان‌باز درکنار تخریب‌پذیری شدیدتر محیط می‌تواند تأثیر مثبتی در تجربه بازی داشته باشد.

با این‌وجود هیچ‌کدام از این ویژگی‌های یادشده نهایی نیستند و باید دید تا شرکت EA درکنار استودیو DICE به‌ چه نتیجه‌ای می‌رسند. درنهایت بسیاری از طرفداران در انتظار Battlefield 7 هستند؛ نسخه‌ای که می‌تواند با پشت‌سر گذاشتن شکست‌های این سری به یکی از موفقیت‌آمیزترین بازی‌های بلتفیلد تبدیل شود.

منبع: zoomg-370604

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد