hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > اجتماعی > شروع همدستی با موبایل‌قاپ حرفه‌ای بعد از آشنایی مافیایی

شروع همدستی با موبایل‌قاپ حرفه‌ای بعد از آشنایی مافیایی

سارق تازه‌کاری که با همدست خود در بازی مافیا آشنا شده بود، بعد از شرکت در چند موبایل‌قاپی دستگیر شد.

سارق تازه‌کاری که با همدست خود در بازی مافیا آشنا شده بود، بعد از شرکت در چند موبایل‌قاپی دستگیر شد.

به گزارش سایت جنایی، از زمستان سال گذشته شکایاتی مطرح می‌شد مبنی بر اینکه دو مرد جوان با موتورسیکلت رهگذران را شناسایی و دنبال می‌کردند و سپس در یک لحظه با چاقو به مال‌باختگان حمله و گوشی و هر چیز ارزشمندی را که داشتند به سرقت می‌بردند.

با ثبت این شکایات، بازپرس شریفی‌وند از شعبه سوم بازپرسی دادسرای سرقت تهران شروع به تحقیق کرد و معلوم شد علاوه بر سرقت‌هایی که از عابران و رهگذران انجام داده‌اند، در برخی موارد که شیشه خودرو پایین بوده، پشت چراغ قرمز به راننده نزدیک شده و گوشی یا گردنبند آنها را قاپیده‌اند.

یکی از مال‌باختگان از شرکت‌کنندگان مسابقه قوی‌ترین مردان ایران بود که سارقان به طور اتفاقی او را برای سرقت انتخاب کردند و در حالی که او داخل خودرواش در شمال غرب تهران در حرکت بود، گوشی ۷۰ میلیون تومانی‌اش را سرقت کردند.

تحقیقات برای شناسایی این باند دونفره در جریان بود تا اینکه چند روز پیش این دو نفر در جریان آخرین سرقت با چند خودرو تصادف کردند. به این ترتیب، یکی از سارقان که در تصادف زخمی شده بود، جا ماند، اما همدستش با موتور سیکلت فرار کرد.

متهم زخمی با کمک مردم و پلیس دستگیر شد و اعتراف کرد سرقت‌هایی را با همدستی دوستش انجام داده است. او گفت دوستش سه مرتبه به خاطر گوشی‌قاپی زندان رفته، اما خودش سابقه ندارد.

این متهم در مورد نحوه آشنایی با همدست فراری خود نیز گفت: برای بازی مافیا به کافی‌شاپ می‌رفتم که با همدستم آشنا و بعد دوست شدم. وقتی رابطه‌مان صمیمی‌تر شد پیشنهاد سرقت‌ها را به من داد.

این متهم همچنین در مورد سرقت گوشی شرکت‌کننده مسابقه قوی‌ترین مردان ایران نیز گفت: بعد از سرقت گوشی عکس او را در اینترنت سرچ کردیم و می‌خواستیم از خودش به بهانه پس دادن گوشی اخاذی کنیم که موفق نشدیم.

در حال حاضر، تحقیقات در مورد سرقت‌های این باند دونفره ادامه دارد و دستگیری متهم فراری پرونده هم در اولویت ماموران پلیس آگاهی تهران قرار گرفته است.

منبع: etemadonline-670852

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد