hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > فیلم Deadpool and Wolverine یک میلیارد دلاری شد

فیلم Deadpool and Wolverine یک میلیارد دلاری شد

فروش جهانی فیلم Deadpool and Wolverine به‌صورت رسمی از یک میلیارد دلار عبور کرد تا یک گام به شکستن رکورد هدف خود نزدیک‌تر شود.

مقاله‌ مرتبط:

  • تمام متغیرهای ددپول و ولورین در فیلم Deadpool and Wolverine

مدتی پیش بود که فیلم ددپول و ولورین به پر فروش‌ترین فیلم با درجه سنی بزرگسال در آمریکای شمالی تبدیل شد و اکنون طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، جدیدترین فیلم دنیای سینمایی مارول یک رکورد دیگر را شکسته است. فروش جهانی فیلم Deadpool and Wolverine رسما از مرز یک میلیارد دلار عبور کرد تا به یازدهمین فیلم MCU با فروش یک میلیارد دلاری تبدیل شود. فروش این فیلم کنون به بیش از ۱.۰۲۹ میلیارد دلار رسیده است که این فروش شامل ۴۹۴.۳ میلیون دلار در آمریکای شمالی و ۵۳۵.۲ میلیون دلار در گیشه بین‌المللی می‌شود.

بدین ترتیب فیلم ددپول و ولورین تبدیل به دومین فیلم با درجه سنی R می‌شود که به این رکورد دست پیدا می‌کند و پیش از این تنها فیلم جوکر به فروش جهانی بیش از یک میلیارد دلار دست پیدا کرده بود. همچنین انتظار می‌رود فیلم Deadpool and Wolverine به‌زودی تبدیل به پر فروش‌ترین فیلم با درجه سنی بزرگسال در گیشه جهانی شود. همچنین این فیلم دومین فیلم سال ۲۰۲۴ است که به فروش یک میلیارد دلاری تبدیل می‌شود و همچنین اولین فیلم ابرقهرمانی است که پس از فیلم Spider-Man: No Way Home به چنین فروشی دست پیدا می‌کند.

نگاه تعجب آور ددپول و ولورین در فیلم Deadpool and Wolverine

رایان رینولدز در نقش ددپول، هیو جکمن در نقش لوگان ملقب به ولورین، اما کورین در نقش کاساندرا نوا، متیو مک‌فادین، دافنه کین، وونمی موساکو، مورنا باکارین، استفان کاپیچیچ، برایانا هیلدبرند، کوتسونا شیئوری، راب دلینی، کاران سونی، لزلی اوگامس، جنیفر گارنر، آرون استنفورد، تایلر مین و لوئیس تان از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Deadpool and Wolverine حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

شان لوی، کارگردان فیلم Free Guy و فیلم The Adam Project، وظیفه کارگردانی فیلم Deadpool and Wolverine را بر عهده داشته است. رت ریس و پال ورنیک که پیش از این فیلمنامه دو قسمت اول فیلم Deadpool را نوشته بودند، وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم ددپول و ولورین را به‌همراه زب ولز، رینولدز و لوی بر عهده داشته‌اند.

منبع: zoomg-370591

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد