hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > تریلر جدید Harry Potter: Quidditch Champions به معرفی مدرسه‌ها می‌پردازد

تریلر جدید Harry Potter: Quidditch Champions به معرفی مدرسه‌ها می‌پردازد

ویدیوی جدیدی که به‌تازگی از بازی Harry Potter: Quidditch Champions منتشر شده است به معرفی مدرسه‌های جادوگری می‌پردازد.

بازی Hogwarts Legacy که در سال گذشته منتشر شد، شامل مسابقات کوئیدیچ نبود و همین موضوع باعث ناراحتی بسیاری از طرفداران شد. چندی پیش شرکت برادران وارنر و استودیوی آن‌بروکن تصمیم گرفتند این جای خالی را با بازی Harry Potter: Quidditch Champions پر کنند و به طرفداران اجازه دهند که در این بازی به تجربه مسابقات مذکور بپردازند.

جدیدترین تریلر Harry Potter: Quidditch Champions علاوه‌بر نمایش گیم‌پلی بازی بر سه مدرسه جادویی تمرکز دارد و همچنین زمین‌های بازی هر یک از این مدارس را نشان می‌دهد. دره کوه پیرنه در آکادمی سحر و جادو بوباتون، مناطق یخی مؤسسه دورمسترانگ در زیر نورهای شمالی و البته، محوطه آشنای مدرسه جادوگری هاگوارتز در ویدیوی مذکور قابل مشاهده هستند. در ادامه می‌توانید به تماشای تریلر مورد بحث بپردازید:

بازی Harry Potter: Quidditch Champions در تاریخ ۳ سپتامبر ۲۰۲۴ (۱۳ شهریور ۱۴۰۳) برای ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۵، رایانه‌های شخصی و نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد و در طول ماه سپتامبر بدون هزینه اضافی در اختیار مشترکین سرویس پلی استیشن پلاس قرار خواهد گرفت. همچنین شرکت برادران وارنر تایید کرده است که این بازی در زمان عرضه شامل خریدهای درون‌برنامه‌ای نخواهد بود.

منبع: zoomg-370560

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد