hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > ۱۲۶ نفر در راه‌های استان سمنان جان باختند

۱۲۶ نفر در راه‌های استان سمنان جان باختند

رئیس پلیس راه استان سمنان گفت: بر اساس آمار از ابتدای فروردین ۹۹ تاکنون ۱۲۶ نفر به دلیل سوانح رانندگی در جاده‌های استان جان باختند و ۲۵۷ نفر نیز مجروح و روانه بیمارستان شدند.
سرهنگ تقی کبیری بعد از ظهر سه شنبه در نشست کمیسیون ایمنی راه‌های استان سمنان به میزبانی استانداری ضمن اشاره به شرایط راه‌های استان و آمار تلفات سال جاری، بیان کرد: بر اساس آمار از ابتدای فروردین ۹۹ تاکنون ۱۲۶ نفر به دلیل سوانح رانندگی در جاده‌های استان جان باختند، ۲۵۷ نفر مجروح شدند و همچنین ۵۱۸ نفر دچار خسارت مالی شدند
وی افزود: در سه ماه گذشته علت ۷۵ درصد از تصادفات در محورهای ارتباطی استان سمنان توجه نکردن راننده به جلو و واژگونی خودرو بوده است.
فرمانده پلیس راه استان سمنان همچنین گفت: در سه ماه گذشته میزان سوانح رانندگی در جاده‌های استان سمنان به نسبت مدت مشابه سال ۹۸ دست‌کم ۳۷ درصد کاهش یافت‌.
کبیری بیان کرد: در روزهای گذشته سامانه پایش و نظارت هوایی جاده‌های استان سمنان راه‌اندازی شد که این فناوری نوین در کنترل ترافیک، اِعمال قانون و کاهش سوانح و خسارت‌های ناشی از تصادف‌های رانندگی تأثیر قابل‌توجهی دارد.
وی با بیان اینکه اصحاب رسانه اطلاع رسانی لازم در ارتباط با پایش هوایی جاده‌های استان از طریق پهپاد را به مردم ارائه دهند، بیان کرد: ۱۱ پاسگاه پلیس راه در محورهای ارتباطی استان سمنان مستقر است و برای کاهش تصادفات جاده‌ای و رصد ترافیک آماده خدمت‌رسانی هستند.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد