hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > خالق God of War به ستایش از Black Myth: Wukong می‌پردازد

خالق God of War به ستایش از Black Myth: Wukong می‌پردازد

دیوید جفی، خالق مجموعه God of War به تریلر نهایی بازی Black Myth: Wukong واکنش نشان داده و به ستایش از آن پرداخته است.

چند روز پیش مراحل ساخت بازی Black Myth: Wukong رسما به پایان رسید و قرار است در تاریخ ۳۰ مرداد ۱۴۰۳ (۲۰ اوت ۲۰۲۴) برای پلی استیشن ۵ و رایانه‌های شخصی منتشر شود. Black Myth: Wukong تاکنون با استقبال مثبت گیمرها روبه‌رو شده است و طرفداران معتقد هستند که این بازی جزو کاندیداهای گوتی ۲۰۲۴ خواهد بود.

برای جذب طیف وسیعی از بازیکنان، توسعه‌دهندگان Black Myth: Wukong رویکرد متفاوتی را در مقایسه با آثار سولزلایک اتخاذ کرده‌اند. به‌گفته تیم سازنده، این بازی اکشن نقش‌آفرینی بیشتر شبیه آثار God of War خواهد بود و حال دیوید جفی به ستایش از آن پرداخته است.

او Black Myth: Wukong را با آثار موفق استودیوی فرام سافتور مقایسه می‌کند و می‌گوید که این بازی بیش از هر بازی دیگری توانسته است به بازی‌های فرام‌سافتور نزدیک شود. دیوید جفی در ادامه تصاویر و انیمیشن‌های Black Myth: Wukong را مورد ستایش قرار می‌دهد و جهان آن را استثنایی توصیف می‌کند.

البته او نگرانی‌هایی نیز دارد و امیدوار است که این بازی گیمرها را به مبارزه عجولانه و پشت سر هم با باس‌ها مجبور نکند. دیوید جفی درنهایت به تعریف از طراحی هیولاهای Black Myth: Wukong می‌پردازد و می‌گوید تمامی دشمنان، باس‌ها و شخصیت‌های اصلی بازی به نظرش جذاب هستند. نظر شما کاربران زومجی در این‌باره چیست؟

منبع: zoomg-370543

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد