hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > فرماندار گرگان: کرونا برای مردم عادی شده است/ گول ایمنی جمعی را نخوریم

فرماندار گرگان: کرونا برای مردم عادی شده است/ گول ایمنی جمعی را نخوریم

فرماندار گرگان گفت: کرونا برای مردم گرگان عادی شده و نباید گول ایمنی جمعی را بخوریم.

محمد حمیدی، اظهار داشت: گرگان در پیک نخست کرونا یک فاجعه را پشت سر گذاشت و به شکلی مدیریت کردیم که با وجود درگیر شدن مردم، کمترین آسیب را متحمل شویم.

وی افزود: قبل از عید بازارها را تعطیل کردیم که جلوی خیلی از شلوغی‌ها گرفته شد، همچنین با تجهیز بیمارستان‌ها، ایجاد بیمارستان‌های موقت و نقاهتگاه با وجود سرایت زیاد مردم گرگان تعداد تلفات کمی داشتیم.

فرماندار گرگان با اشاره به ایمنی گله‌ای یا جمعی در این شهرستان گفت: گرگان جزو سه مرکز استان کشور است که ایمنی گله‌ای در آن رخ داده و 57 درصد مردم درگیر کرونا شده‌اند که این آمار بالا تا حدودی به نفع شهرستان است اما نباید گول بخوریم و مشکل را حل شده بدانیم.

حمیدی ادامه داد: متاسفانه کرونا برای مردم گرگان عادی شده اما باید حواس‌مان به پیک دوم باشد و تمام هشدارهای ما به این دلیل است که دچار پیک دوم کرونا در گرگان نشویم.

وی در خصوص تخلف برخی تالارهای پذیرایی در گرگان خاطرنشان کرد: در مصوبات قبلی به طور شفاف به نوع فعالیت تالارهای پذیرایی اشاره نشده بود و با این وجود تذکرات لازم از طریق بهداشت، اماکن، گردشگری و اصناف داده شد.

وی یادآور شد: مصوب شد که تالارهای پذیرایی گرگان مراسم آنچنانی برگزار نکنند و فعالیت با 30 درصد ظرفیت برای آنها بلامانع است زیرا باید اشتغال و معیشت مردم را هم در نظر بگیریم اما در صورت تخلف برخورد خواهد شد.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد