hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > انیمیشن سریالی براساس بازی High on Life ساخته می‌شود

انیمیشن سریالی براساس بازی High on Life ساخته می‌شود

یک سریال انیمیشنی براساس بازی High on Life توسط یکی از صداپیشگان بازی در دست ساخت است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اقتباس دیگری براساس یک بازی ویدیویی در دست ساخت است. ددلاین گزارش داد که یک سریال انیمیشنی براساس بازی High on Life ساخته خواهد شد و جی. بی اسموو، بازیگر سریال Curb Your Enthusiasm به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی در این انیمیشن سریالی حضور خواهد داشت. اسموو البته صداپیشگی شخصیت گاس را در بازی High on Life بر عهده داشت و شایعه شده است او احتمال دارد به‌عنوان صداپیشه در انیمیشن High on Life نیز بازگردد.

بازی High on Life توسط استودیو Squanch Games تولید و در سال ۲۰۲۲ برای ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان و پی سی عرضه شد. این بازی از روز عرضه روی گیم پس نیز عرضه شد و توانست رکورد بزرگ‌ترین افتتاحیه این سرویس را در آن زمان بشکند. این بازی در سال ۲۰۲۳ برای پلی استیشن 5 و PS4 نیز عرضه شد. بازی High on Life یک اثر شوتر اول شخص و کمدی است که توسط جاستین رویلند، خالق انیمیشن ریک و مورتی ساخته شده است.

تاکنون بیش از ۸ میلیون بازیکن به تجربه بازی High on Life پرداخته‌اند. گفته می‌شود که یکی از دلایل محبوبیت این بازی وجود شوخی‌ها و صحنه‌های کمدی مشابه انیمیشن ریک و مورتی است، اما باتوجه‌‌به اتهامات وارد شده به جاستین رویلند، دنباله احتمالی آن بدون او ساخته خواهد شد. در حال حاضر اطلاعات بیشتری از انیمیشن High on Life مثل شبکه پخش‌کننده، استودیو سازنده یا زمان پخش آن در دسترس نیست.

منبع: zoomg-370508

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد