hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > بحران کرونا در بهبهان / شهروندان به اخطارها توجه نمی‌کنند

بحران کرونا در بهبهان / شهروندان به اخطارها توجه نمی‌کنند

دانشگاه علوم پزشکی بهبهان نسبت به کاهش استفاده از ماسک و کم شدن رعایت اجتماعی شیوه‌نامه‌ها در شهرستان بهبهان و شهرهای حومه آن هشدار داد.
محسن شبرو صبح امروز در نشست شورای سلامت که در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان برگزار شد اظهار داشت: رئیس دانشکده علوم پزشکی دزفول با انتشار فیلمی خبر از وضعیت قرمز این شهرستان داد پرسنل درمانی در حال ابتلا به کووید 19 هستند که خود به شکل کانون برای انتشار درآمده و بدتر این که از پا در می‌آیند البته ما این اخطار را بیش از این برای مراقبت از پرسنل صادر کرده و وظیفه همه ما است که به آن تمکین کنیم.
وی با ابراز گلایه از اینکه شهروندان به اخطارها توجه نمی‌کنند افزود: 3 بیمار مشکوک از پرسنل شهیدزاده و بیمارستان تامین اجتماعی 2 بخش آن درگیر هستند البته این موضوع را بیش از این ما متذکر شده‌ایم اما متاسفانه در سطح جامعه کمتر از یک درصد مردم موارد هشدار را رعایت و ماسک استفاده می‌کنند.
معاون بهداشت علوم پزشکی شهرستان بهبهان بیان کرد: فعالیت صنوف به این شکل صحیح نیست و هشدار می دهیم بیمارستان شهیدزاده ممکن است تا 10 روز آینده ظرفیت پذیرش بیمار را ندارد و واقعا پرسنل ما شبانه روز درگیرند به صورتی که اذعان می‌کنند نمی‌توانند به خانواده خود و امور روزمره برسند.

وی گفت: ما انتظار داریم نیروی انتظامی بشدت با موضوعات عدم رعایت برخورد کند ما 10 روز پیش به یک خانواده تذکر دادیم مراسم فاتحه برگزار نکند که متاسفانه قبول نکردند و الان چند نفر از همان خانواده مبتلا،مشکوک و بستری هستند.
معاون بهداشت علوم پزشکی شهرستان عنوان کرد: غیر از آموزش راهی برایمان نمانده است. صنوف بدون ماسک برخورد شود و ادارات به کسی که پروتکل بهداشتی را رعایت نمی‌کنند خدمت ندهند و مادران باردار از سیستم اداری خارج شوند.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد