hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > اجتماعی > کاهش ساعت کاری اداره‌های فارس در هفته آتی

کاهش ساعت کاری اداره‌های فارس در هفته آتی

محسن نعمتی گفت: با توجه به مصوبات جلسه فوق‌العاده شورای مدیریت بحران استان، با توجه به تفویض اختیار شورای امنیت کشور به استانداران، حسب تایید و دستور استاندار فارس، به‌دلیل ماندگاری گرمای شدید هوا، ساعت کاری دستگاه‌های اجرایی شامل موسسات عمومی دولتی و غیر دولتی و بانک‌ها از ۱۳ تا ۱۸ مرداد ماه از ساعت ۶ تا ۱۱ خواهد بود.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس تغییرات در ساعت کاری اداره‌های استان فارس در هفته آینده را ابلاغ کرد.

به گزارش ایسنا، محسن نعمتی گفت: با توجه به مصوبات جلسه فوق‌العاده شورای مدیریت بحران استان، با توجه به تفویض اختیار شورای امنیت کشور به استانداران، حسب تایید و دستور استاندار فارس، به‌دلیل ماندگاری گرمای شدید هوا، ساعت کاری دستگاه‌های اجرایی شامل موسسات عمومی دولتی و غیر دولتی و بانک‌ها از ۱۳ تا ۱۸ مرداد ماه از ساعت ۶ تا ۱۱ خواهد بود.

وی ادامه داد: دستگاه‌های اجرایی که دارای شیفت کاری بعدازظهر هستند، با یک ساعت تاخیر شروع به کار خواهند کرد.

او بیان کرد: مقرر شد با توجه به تاثیر مثبت همکاری اصناف در مدیریت مصرف انرژی، تعطیلی مراکز و مجتمع‌های تجاری استان با همکاری شرکت‌های توزیع برق استان و شیراز و اتاق اصناف فارس از ساعت ۱۳ تا ۱۷ یک هفته دیگر تمدید شود.

وی اظهار کرد: مدیران موظفند کسری ساعت را به‌صورت دورکاری و با برنامه‌ریزی و نظارت دقیق مقررات جبران کنند.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس افزود: بیمارستان‌ها مراکز امدادی و اتفاقات، خدمات امداد جاده‌ای، مراکز خدمات بهداشتی و درمانی، اورژانس، بخش‌های عملیاتی و دارای نوبت کاری، آتش نشانی، مراکز انتظامی، بخش عملیاتی خدمات پست و تامین کالا‌های ضروری، طبق روال قبل به ارائه خدمات می‌پردازند.

منبع: fararu-760174

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد