hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > دو تن از اعضای ارشد و باسابقه بانجی استودیو را ترک کردند

دو تن از اعضای ارشد و باسابقه بانجی استودیو را ترک کردند

شرایط در بانجی اصلا خوب به‌نظر نمی‌رسد؛ زیرا متوجه شده‌ایم که دو تن از اعضای باسابقه شرکت پس از لغو پروژه Payback این استودیو را ترک کرده‌اند.

گزارش شده است که دو تن از اعضای کهنه‌کار بانجی به‌نام‌های لوک اسمیت و مارک نوزورتی این استودیو را ترک کرده‌اند. گزارش مذکور به ما می‌گوید که این دو نفر پس از لغو پروژه Payback دیگر در این شرکت فعالیت نمی‌کنند. به‌گفته جف گراب که در پادکست Game Mess Decides به صحبت درباره استودیوی بانجی پرداخت، این دو نفر پس از لغو Payback، پروژه‌ای که قرار بود به یک بازی در سری Destiny تبدیل شود، استودیو را ترک کردند.

جف گراب در این رابطه اظهار داشت: «لوک اسمیت و مارک نوزورتی دیگر در بانجی نیستند. آن‌ها از زمان لغو پروژه Payback دیگر در این استودیو حضور ندارند.» گزارش‌ها حاکی از آن هستند که پروژه Payback در اواسط ژوئن سال ۲۰۲۴ (تیر ۱۴۰۳) لغو شده است. در روز چهارشنبه بانجی اعلام کرد که ۲۲۰ نفر از کارکنان (تقریبا ۱۷ درصد از نیروی کار استودیو) را اخراج خواهد کرد و ۱۵۵ نفر دیگر به سونی اینتراکتیو اینترتینمنت منتقل خواهند شد.

پس از اخراج‌های اخیر، کارکنان سابق بانجی به شبکه‌های اجتماعی مراجعه کرده و به انتقاد از استودیو پرداخته‌اند. بسیاری از آن‌ها تقصیر را به گردن پیت پارسونز، رئیس بانجی انداخته‌اند و می‌گویند که او در زمان بحران تنها به امیال شخصی خودش توجه داشته و ولخرجی‌های او استودیو را به این روز انداخته است. لطفا برای دریافت اطلاعات بیشتر در آینده با زومجی همراه باشید.

منبع: zoomg-370378

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد