hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > بازی The Mortuary Assistant: Definitive Edition با انتشار تریلری عرضه شد

بازی The Mortuary Assistant: Definitive Edition با انتشار تریلری عرضه شد

نسخه Definitive Edition بازی The Mortuary Assistant منتشر شد و به همین مناسبت تریلر جدیدی از آن هم در دسترس قرار گرفت. 

The Mortuary Assistant یک بازی ترسناک است که در سال ۲۰۲۲ منتشر شد و توانست مورد استقبال خوبی هم قرار بگیرد. حال نسخه جدیدی از این اثر تحت عنوان Definitive Edition منتشر شده است و علاوه بر کاربران کامپیوتر، گیمرها می‌توانند روی کنسول‌های نسل هشتمی و نهمی ایکس باکس و پلی استیشن هم آن را تجربه کنند. 

این بازی روایتگر داستان شخصیتی به اسم ربکا اوونز است که پس از پشت سر گذاشتن دوره آموزشی، وارد سردخانه‌ای در یک شهر کوچک می‌شود و باید اجساد مختلف را در آن بررسی کند. با این حال اتفاق‌های وحشتناکی در این بنا انتظار او را می‌کشند و قرار نیست همه‌چیز طبق برنامه پیش برود. برای آشنایی بیش‌تر با بازی، می‌توانید تریلر آن را در ادامه تماشا کنید:

تماشای تریلر The Mortuary Assistant: Definitive Edition در یوتیوب

شما همچنین می‌توانید همزمان با عرضه، بررسی بازی The Mortuary Assistant: Definitive Edition را در هم در زومجی بخوانید که خلاصه آن به‌شرح زیر است:

در مجموع The Mortuary Assistant تجربه‌ای واقعا متفاوت در بین بازی‌های سبک ترسناک است که کمی از روتین‌های کلیشه‌ای این ژانر فاصله گرفته است و می‌توان خلاقیت سازنده آن را به‌وضوح در تجربه بازی مشاهده کرد. بازی خیلی خوب عناصر ترسناک را می‌شناسد و از آن بهتر هم آن‌ها را اجرا می‌کند و جنبه‌های دیگر اثر هم به قدری ارزشمند هستند که برای مدتی نسبتا طولانی بتوانید با این بازی سرگرم شوید و مخصوصا برای رسیدن به پایان‌های مختلف، چند بار آن را تمام کنید. نسخه Definitive Edition محتوای جدیدی مثل اجساد بیش‌تر را به نسخه اصلی اضافه کرده است تا بتوانید برای مدت طولانی‌تری این اثر را تجربه کنید. بازی کردن The Mortuary Assistant به تمام علاقه‌مندان ژانر وحشت که دنبال اثری متفاوت هستند، پیشنهاد می‌شود. 

منبع: zoomg-370384

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد