hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > Mortal Kombat 1 تا سال ها محتوای جدید دریافت می کند

Mortal Kombat 1 تا سال ها محتوای جدید دریافت می کند

کارگردان بازی Mortal Kombat 1 می‌گوید که احتمالا این بازی تا سال‌ها محتوا و شخصیت‌های جدیدی دریافت می‌کند.

استودیوهای NetherRealm و WB Games اخیرا از برنامه پرمحتوای سال دوم پس از انتشار بازی مورتال کامبت ۱ پرده برداشتند که شامل بسته‌های الحاقی بسیاری از جمله یک بسته گسترش داستانی به‌نام Mortal Kombat 1: Khaos Reigns و همچنین تعدادی شخصیت قابل بازی جدید می‌شود. بااین‌حال این محتواهای جدید پایان مسیر طولانی پشتیبانی پس از انتشار این بازی مبارزه‌ای نیستند.

اد بون، کارگردان این مجموعه در مصاحبه اخیری که در همایش کامیک کان سن دیگو با رسانه نینتندو لایف داشت، گفت که پیشنهاد او این بوده است که مانند اتفاقی که برای مورتال کامبت ۱۱ افتاد و پس از دریافت بسته الحاقی Aftermath یک نسخه جدیدتر و توسعه یافته از بازی دوباره منتشر شد، مورتال کامبت ۱ نیز یک نسخه توسعه یافته دیگر هم داشته باشد و پس از مدتی به بازار عرضه شود. بنابراین می‌توان گفت که این بازی قرار است سال‌ها پشتیبانی شود و محتواهای جدید دریافت کند.

شیر نوشیدن هوم‌لندر در کنار فرا در بازی Mortal Kombat 1

اد بون درباره این موضوع گفت: «ما ابتدا بازی مورتال کامبت ۱۱ سپس بسته الحاقی افترمث و درنهایت نسخه آلتیمیت بازی را داشتیم، بنابراین ما [در مورتال کامبت ۱ هم] به اضافه کردن شخصیت‌ها، اضافه کردن داستان و غیره ادامه می‌دهیم و می‌شود گفت که این روشی است که اکنون برای پشتیبانی از بازی‌هایمان انجام می‌دهیم. ما مطمئن بودیم که وقتی Mortal Kombat 1 را منتشر کنیم قرار است سال‌ها محتوای جدید برای آن تولید کنیم، این تازه سال دوم [پس از انتشار] است.»

هرچند که این صحبت‌های اد بون به معنای تایید برنامه‌های آینده این بازی نیست اما قابل انتظار است که پشتیبانی از بازی مورتال کامبت ۱ پس از انتشار بسته الحاقی آینده آن که اخیرا معرفی شده است نیز ادامه یابد. 

بسته الحاقی Mortal Kombat 1: Khaos Reigns در تاریخ ۳ مهر برای ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، پلی استیشن ۵، نینتندو سوییچ و کامپیوتر عرضه می‌شود.

منبع: zoomg-370321

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد