hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > فیلم Thunderbolts مسیر دنیای سینمایی مارول را تغییر خواهد داد

فیلم Thunderbolts مسیر دنیای سینمایی مارول را تغییر خواهد داد

به نظر می‌رسد فیلم Thunderbolts از دنیای سینمایی مارول مهم‌تر از آن چیزی خواهد بود که ما تاکنون فکر می‌کردیم.

به‌گفته دیوید هاربر، بازیگر نقش رد گاردین، فیلم Thunderbolts مسیر دنیای سینمایی مارول را به‌طور بنیادین تغییر خواهد داد. فیلم تاندربولتز به کارگردانی جیک شرایر و براساس فیلمنامه‌ای از لی سونگ جین ضدقهرمانان و ابرشرورهایی مانند تسک‌مستر، وینتر سولجر و بلک ویدو دور هم جمع می‌کند.

مراحل ساخت و تولید فیلم Thunderbolts چندی پیش به پایان رسید. اخیرا دیوید هاربر در مصاحبه‌ای با رسانه کامیک بوک اظهار داشت: «شخصیت‌های این فیلم قرار است با چیزی تعامل کنند که هیچ درکی از آن ندارند و این امر مسیر گسترش وقایع را به‌طور اساسی تغییر خواهد داد. در حال حاضر بیشتر از این چیزی نمی‌توانم بگویم.»

علاوه‌بر هاربر، سباستین استن در نقش باکی بارنز (سرباز زمستان)، فلورانس پیو در نقش یلنا بلووا، هریسون فورد در نقش تادئوس تاندربولت راس، وایت راسل در نقش جان واکر (US ایجنت)، هانا جان کامن در نقش آوا استار (گوست)، جولیا لوئیس دریفوس در نقش والنتینا آلگرا د فانتین، اولگا کوریلنکو در نقش آنتونیا دریکوف (تسک‌مستر) و لوئیس پولمن دیگر بازیگران فیلم Thunderbolts هستند.

فیلم Thunderbolts برای اکران در تاریخ ۲ می ۲۰۲۵ (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۴) برنامة‌ریزی شده است. این فیلم به فاز پنجم دنیای سینمایی مارول خاتمه خواهد داد. لطفا برای دریافت اطلاعات بیشتر در آینده با زومجی همراه باشید.

منبع: zoomg-370306

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد