hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > تریلر گیم‌پلی جدیدی از بازی Harry Potter: Quidditch Champions منتشر شد

تریلر گیم‌پلی جدیدی از بازی Harry Potter: Quidditch Champions منتشر شد

Harry Potter: Quidditch Champions به‌تازگی ویدیو گیم‌پلی جدیدی دریافت کرده است و به‌لطف آن می‌توانیم نگاهی جامع به بخش‌های مختلف بازی بیندازیم.

درست است که مسابقات کوئیدیچ در بازی Hogwarts Legacy وجود نداشت، اما آن‌هایی که مشتاق هستند روی چوب جارو سوار شوند و مسابقات محبوب دنیای هری پاتر را تجربه کنند، در آینده نزدیک و به‌لطف بازی Harry Potter: Quidditch Champions این امکان را به‌دست خواهند آورد.

Harry Potter: Quidditch Champions حدود یک ماه دیگر عرضه می‌شود و پیش از انتشار، شرکت برادران وارنر تریلر جدیدی از گیم‌پلی بازی منتشر کرده است. در این ویدیو به بخش تک‌نفره و حالت کریر، بخش چندنفره آنلاین، مکان‌های مختلف بازی و موارد دیگر پرداخته می‌شود.

بازیکنان می‌توانند به‌عنوان چندین شخصیت نمادین از جمله هری پاتر بازی کنند. شما همچنین این امکان را خواهید داشت که شخصیت خود را بسازید؛ زیرا بازی گزینه‌های سفارشی‌سازی فراوانی را در اختیارتان قرار می‌دهد. درنهایت شرکت برادران وارنر تایید کرد که این بازی در زمان عرضه دارای خریدهای درون‌برنامه‌ای نخواهد بود.

بازی Harry Potter: Quidditch Champions در تاریخ ۳ سپتامبر ۲۰۲۴ (۱۳ شهریور ۱۴۰۳) برای ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۵، رایانه‌های شخصی و نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد و در طول ماه سپتامبر بدون هزینه اضافی در اختیار مشترکین سرویس پلی استیشن پلاس قرار خواهد گرفت.

لطفا برای دریافت اطلاعات بیشتر در آینده با زومجی همراه باشید.

منبع: zoomg-370296

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد