hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > آپدیت جدید بازی No Rest for the Wicked منتشر شد

آپدیت جدید بازی No Rest for the Wicked منتشر شد

در این آپدیت بازیکنان می‌توانند زودتر به سیاه‌چاله‌ها دست پیدا کنند، آیتم‌های باف جدید به نام اکو پیدا کنند و اسلحه‌های خود را تقویت کنند.

بازی No Rest for the Wicked ساخته استودیو Moon پس از ارائه دسترسی زودهنگام به‌صورت محدود، اولین بسته به‌روزرسانی اصلی خود را دریافت کرده است که تمرکز آن روی سیاه‌چاله Cerim Crucible است. این سیاه‌چاله که پس از اتمام بازی در دسترس بازیکنان قرار می‌گیرد، اکنون دارای یک تم هنری جدید، یک فروشگاه جدید و آیتم‌های Echo برای تبدیل شدن به یک تجربه روگ مانند است.

اکوها اجازه می‌دهند هر بار که بازی می‌کنید، آیتم‌های باف بیشتری را به‌صورت تصادفی به‌دست بیاورید. دشمنان شکست‌خورده آیتم‌هایی به‌نام Trace آزاد می‌کنند که باعث می‌شود اکوی بیشتری به‌دست آورید. فروشندگان بازی که سنشال نامیده می‌شوند هویت واقعی نامشخصی دارند اما می‌توانند دانه‌های Gloam را که در سیاهچاله Crucible به‌دست آوردید معامله کنند تا بتوانید از این طریق سلاح‌های خود را تقویت و شخصی‌سازی کنید.

گیم پلی بازی No Rest for the Wicked

فرقه جدیدی که به بازی اضافه شدند The Gloam نام دارند که قارچ‌های درخشانی روی بدن خود دارند و متفاوت‌تر از دیگر دشمنان موجود در بازی می‌جنگند. آن‌ها قرار است با به‌روزرسانی‌های بعدی در جهان بازی ظاهر شوند بنابراین باید فعلا منتظر آن‌ها بمانید. از ویژگی‌های جدید دیگر می‌توان به دسترسی زود هنگام به سیاهچاله Crucible اشاره کرد که می‌توانید آن را با رسیدن به منطقه Sacrament برای اولین‌بار فعال کنید.

مناطقی مانند Black Trench و Nameless Pass با ویژگی‌ها و اسرار جدید تجهیز شدند و گسترش یافته‌اند. همچنین افزونه‌های جنگی جدیدی از جمله شکستن دشمنان یخ‌زده، منفجر کردن کسانی که توسط گلوله‌های آتشین مورد اصابت قرار می‌گیرند و موارد دیگر نیز به بازی اضافه شدند. استودیو مون همچنین در حال کار روی افزودن جزئیات بیشتر به سیاهچاله Crucible و افزایش چالش‌ها و مبارزات بیشتر است.

بازی No Rest for the Wicked ازطریق بخش دسترسی زودهنگام در پلتفرم استیم برای کامپیوتر نصب کنید. این بازی همچنین قرار است برای پلی استیشن ۵ و ایکس باکس سری ایکس | اس نیز عرضه شود.

منبع: zoomg-370265

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد