hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > چندرسانه ای > ویدئو > (ویدیو) پزشکیان: زیاد از من تعریف نکنید من هم مثل شما هستم

(ویدیو) پزشکیان: زیاد از من تعریف نکنید من هم مثل شما هستم

«این ما هستیم که مشکل ایجاد می‌کنیم، همه دعوا‌هایی که بین آقایون هست و ممکن است بین ما به وجود بیاید برای این است که ممکن است من خودم را برتر از شما بدانم. لطفا زیاد از من تعریف نکنید، به پیر و پیغمبر من هم مثل شما هستم، فرصتی پیش آمده و شما به ما اعتماد کردید و من اکنون اینجا ایستاده‌ام.»

رئیس جمهور منتخب در همایش سپاس در حضور فعالان ستاد مرکزی: رسول خداوند گفت: خدا رحمت کند کسانی که جهاد اصغر را انجام دادند و اکنون جهاد اکبر در پیش داریم، گفتند یا رسول الله جهاد اکبر چیست؟ کشته دادیم، زخمی و مجروح شدیم، برادر و پدر و عمو از دست دادیم. رسول الله فرمود: جهاد اکبر مبارزه با منیت و نفس ماست.

این ما هستیم که مشکل ایجاد می‌کنیم، همه دعوا‌هایی که بین آقایون هست و ممکن است بین ما به وجود بیاید برای این است که ممکن است من خودم را برتر از شما بدانم.

من نماینده شما شدم، باید به آنچه گفتم صادقانه عمل کنم. لطفا زیاد از من تعریف نکنید، به پیر و پیغمبر من هم مثل شما هستم، فرصتی پیش آمده و شما به ما اعتماد کردید و من اکنون اینجا ایستاده‌ام.

تلاش نکنید بیش از آنچه هستم، مرا بزرگ کنید. همه ما باید دست به دست هم دهیم و کاری کنیم که نخبگان ما اعم از خانم و آقا، شیعه و سنی، کرد، بلوچ، عرب، عجم، باید کاری کنیم که حق به حقدار بدهیم.

منبع: fararu-757649

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد