hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > شخصیت اصلی فصل چهارم سریال Bridgerton مشخص شد

شخصیت اصلی فصل چهارم سریال Bridgerton مشخص شد

شبکه نتفلیکس با انتشار یک ویدیو مشخص کرد که فصل چهارم سریال Bridgerton قرار است روی کدام شخصیت تمرکز داشته باشد.

فصل سوم سریال بریجرتون هم‌اکنون محبوب‌ترین برنامه نتفلیکس است و فصل بعدی این سریال محبوب هم در دست ساخت است. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شخصیت اصلی فصل جدید سریال مشخص شده است. شبکه نتفلیکس با انتشار یک ویدیو اعلام کرد که تمرکز داستان فصل چهارم سریال Bridgerton روی شخصیت بندیکت بریجرتون خواهد بود که لوک تامپسون نقش این شخصیت را بر عهده دارد و شاهد نقش‌آفرینی او در فصل چهارم سریال نیز خواهیم بود.

تمرکز سه فصل گذشته روی شخصیت‌های دفنی، آنتونی و کالین بوده است. درواقع هر فصل سریال Bridgerton روی یکی از اعضای خانواده بریجرتون تمرکز دارد که به داستان عاشقانه آن‌ها می‌پردازد. سریال Bridgerton اقتباسی از رمانی به همین نام اثر جولیا کویین است که کریس ون دوسن وظیفه ساخت سریال را بر عهده دارد و برای ساخت فصل چهارم سریال بریجرتون بازگشته است.

لوک تامپسون، ادجوا اندو، جاناتان بیلی، گلدا روشوول، لوک نیوتون، هریت کینز، بسی کارتر، نیکولا کوگلن، فلورنس هانت، روث گمل، کلودیا جسی، ویل تیلستون، پالی واکر و سیمون اشلی از جمله بازیگرانی هستند که انتظار می‌رود شاهد نقش‌آفرینی دوباره آن‌ها در فصل چهارم سریال Bridgerton باشیم. در فصل چهارم سریال بریجرتون بندیکت برخلاف برادران بزرگ‌تر و کوچک‌ترش که هر دو ازدواج کرده‌اند و زندگی خوشبختی دارند، از اینکه آرام بگیرد بیزار است، اما او در مراسم بالماسکه مادرش با یک بانو در لباس نقره‌ای آشنا می‌شود که می‌تواند همه‌چیز را تغییر دهد.

منبع: zoomg-370177

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد