hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > بتای بازی Marvel Rivals مورد استقبال طرفداران قرار گرفته است

بتای بازی Marvel Rivals مورد استقبال طرفداران قرار گرفته است

بتای خصوصی بازی Marvel Rivals تنها در عرض یک روز به ۵۲ هزار بازیکن همزمان در پلتفرم استیم دست یافت.

بازی مورد انتظار Marvel Rivals از شرکت NetEase Games توانسته است در اولین روز از بتای خصوصی خود به آمار قابل‌توجه‌ای دست یابد. زمانی‌که Marvel Rivals معرفی شد نظرات متفاوتی درباره‌اش وجود داشت و برخی به موفقیت آن شک داشتند. حال همه چشم به بتای بازی دوخته‌اند و منتظر بازخورد بازیکنان هستند.

بتای خصوصی Marvel Rivals در روز سه‌شنبه روی تمامی پلتفرم‌ها آغاز شد و به نظر می‌رسد که شروع چشم‌گیری داشته است. طبق گزارش پایگاه اطلاعاتی استیم، این بازی در روز اول بتای خود توسط ۵۲۶۷۱ بازیکنِ همزمان تجربه شده است. باید توجه داشته باشید که این رقم برای یک بتای خصوصی بسیار قابل‌توجه است.

همچنین ما از آمار بازیکنانی که بتای Marvel Rivals را روی کنسول‌های خود تجربه کرد‌اند بی‌خبر هستیم و با اضافه کردن آن‌ها قطعا به رقم بسیار بزرگ‌تری خواهیم رسید. شرکت NetEase Games در هفته‌های اخیر چندین تریلر از این بازی منتشر کرده است که هر یک از آن‌ها به قهرمانان برجسته‌ای مانند ونوم، مرد عنکبوتی و آدام وارلاک اختصاص دارند.

بازی Marvel Rivals برای ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، پلی استیشن ۵ و رایانه‌های شخصی در حال توسعه است. لطفا برای دریافت اطلاعات بیشتر در آینده با زومجی همراه باشید.

منبع: zoomg-370153

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد