hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > فیلم Deadpool and Wolverine چند صحنه پس از پایان دارد؟

فیلم Deadpool and Wolverine چند صحنه پس از پایان دارد؟

پس از نمایش فیلم ددپول و ولورین، به‌تازگی تعداد صحنه‌های پس از پایان فیلم Deadpool and Wolverine مشخص شده است.

به‌تازگی فیلم ددپول و ولورین برای گروهی از منتقدان نمایش داده شده و با تاکنون نقدهای مثبتی از فیلم ثبت شده است. اکنون طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تعداد صحنه‌های پس از پایان فیلم مشخص شده است. طبق گفته کسانی که موفق شده‌اند فیلم را تماشا کنند، فیلم Deadpool and Wolverine دارای یک صحنه پس از پایان خواهد بود که پس از پایان تیتراژ فیلم نمایش داده می‌شود. در یک مقایسه فیلم Deadpool و فیلم Deadpool 2 نیز دارای یک صحنه پس از پایان بودند.

طبق آمار اولیه منتشر شده، فیلم ددپول و ولورین توانسته است رکورد پیش‌فروش بلیت در سینماهای فندنگو را بشکند و اکنون پیش‌بینی می‌شود فیلم Deadpool and Wolverine حداقل در سه روز اول اکران بین ۱۶۰ تا ۱۸۰ میلیون دلار فروش کند که احتمال فروش در بازه ۱۹۰ تا ۲۰۰ میلیون دلار و حتی بیشتر نیز وجود دارد. همچنین پیش‌بینی می‌شود جدیدترین فیلم دنیای سینمایی مارول حدود ۳۶۰ میلیون دلار در گیشه جهانی در هفته اول اکران خود فروش کند و در مجموع این فیلم قرار است بزرگ‌ترین افتتاحیه سال ۲۰۲۴ و بزرگ‌ترین افتتاحیه یک فیلم با درجه سنی بزرگسال را تجربه کند.

صحبت ددپول با ولورین در بار در فیلم Deadpool and Wolverine

رایان رینولدز در نقش ددپول، هیو جکمن در نقش لوگان ملقب به ولورین، اما کورین در نقش کاساندرا نوا، متیو مک‌فادین، دافنه کین، وونمی موساکو، مورنا باکارین، استفان کاپیچیچ، برایانا هیلدبرند، کوتسونا شیئوری، راب دلینی، کاران سونی، لزلی اوگامس، جنیفر گارنر، آرون استنفورد، تایلر مین و لوئیس تان از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Deadpool and Wolverine حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم Deadpool and Wolverine برای اکران در تاریخ ۲۶ ژوئیه (۵ مرداد) برنامه‌ریزی شده است. شان لوی، کارگردان فیلم Free Guy و فیلم The Adam Project، وظیفه کارگردانی فیلم Deadpool and Wolverine را بر عهده دارد. رت ریس و پال ورنیک که پیش از این فیلمنامه دو قسمت اول فیلم Deadpool را نوشته بودند، وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم ددپول و ولورین را به‌همراه زب ولز، رینولدز و لوی بر عهده داشته‌اند.

منبع: zoomg-370143

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد